Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Batterij vervanging laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag tweakers,

Ik heb sinds kort een laptop, de Samsung NP-RV520-S01L (of RV520) met een 48Wh(4400mAh) accu erin.
Zo standaard werkt het aardig, met 3 en half uur ongeveer vanaf 80%. Het lijkt me alleen handiger om voor een grotere accu te gaan wanneer ik ooit een nieuwe nodig zou hebben.
Kan ik alleen precies dezelfde accu erin doen, of zijn er meer mogelijkheden? Ik heb lang geprobeerd een antwoord te vinden, anderen wisten het niet en Samsung geeft na zo'n week tijd nog geen antwoord.
Andere onderdelen lijken makkelijk te vervangen zijn, zelfs het RAM kan via de achterkant bijgeplaatst worden.

Dus, is een laptop gelimiteerd tot één specifieke variant batterij, of kunnen andere batterijen erin?

• JanW23
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 07:26

JanW23

Mine mine mine mine

Alhoewel je dit gemakkelijk zelf had kunnen bied ik je een snel antwoord. Ja die zijn er. Als jij via replacedirect.nl of iets dergelijks (kan vast goedkoper) dan zul je zien dat daar alleen al 5200mAh batterijen zijn (4000mAh standaard). Zoalng je maar zoekt op jou type (RV520).
Gewoon even kwestie van zoeken. Google is altijd je beste vriend. Zag zelfs al een 7800mAh, maar die mag je zelf zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door JanW23 op 24-07-2012 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had geen idee waar ik moest zoeken, ik heb wel al gezocht maar ik had nog geen winkel gevonden die er meer dan de standaard had staan.
Bedankt!