Help.! Ik heb een probleem met mijn ASUS Transformer TF-101. Gisteren Tablet op standby gezet door aan/uit even in te drukken (doe ik al half jaar zo) S'avond weer willen aanzetten maar tablet blijft nu in een loop zitten bij opstarten. (ik krijg alleen opstart scherm ASUS te zien en dan weer opnieuw). Heb geprobeerd aan/uit en volume samen in te drukken en dan komt bood zichtbaar met optie volume up voor re-bood. krijg dan netjes androids poppetje/icon en lijkt te beginnen maar na 10 sec weer vast met adroid poppetje met een ! teken erbij. Wie kan mij helpen dit op te lossen of te adviseren..:
Anoniem: 422250
Hallo apcvandijck,sinds gisteren heb ik hetzelfde probleem.ik dacht ik druk de aan en uit knop stevig in,maar helaas start steeds opnieuw op. Daarna heb ik hem weggelgd en na 3 uur tot mijn verbazing kon ik de asus transformer weer gebruiken.maar was nieuwsgierig en zette hem weer uit pff had ik beter niet kunnen doen.maar heb dezelfde prosedure uitgevoerd en doet hij het weer .dus zal hem niet meer uitzetten . Laat hem wel in zijn stand_by stand staan . En zien wat er gebeurd
groet Pendelvrouwtje.
Anoniem: 422250
Hier ben ik weer. na een paar dagen was ik het zat en heb hem naar fabrieksinstelling teruggezet , en tot me verbazing bij mij doet de Asus het weer zoals hij het hoort te doen pff gaat gewoon uit en kan hem op een normale manier weer opstarten. en blijft niet meer hangen.