waarom is dit nu weer onzin dan?

Pagina: 1
Acties:

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
muziek op crematie/begrafenis

deze wordt gesloten met als reden dat het onzin is... waarom in vredesnaam?
<edit>linkje aangepast</edit>

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Iedereen post ff welke muziek ie mooi vind en na 255 posts gaat ie dicht. Dus is het onzin want een discussie is toch niet mogelijk en nuttig voor de topicstarter of voor anderen is het ook niet.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hmm is toch niet echt een reguliere muzieksmaak vraag.
en er komen zoveel topics voor die niet direct 'nuttig' zijn om te weten.
-welke vrouw is het mooist plus plaatjes
-grappige plaatjes
etc etc....

vind het dus jammer dat deze gesloten is.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
ONZIN TOM!

• raptorix
Ik ken wel modjes die met echte bullshit aankomen:

[topic=146697]

Verwijderd

Dat is geen onzin. Dat jij dat onzin vindt ligt aan je beperkte intelligentie waarschijnlijk dan.

/me is die domme opmerkingen zat.

(ja, dat was een flame)

• raptorix
Op dinsdag 27 maart 2001 17:50 schreef HlpDsK het volgende:
Dat is geen onzin. Dat jij dat onzin vindt ligt aan je beperkte intelligentie waarschijnlijk dan.

/me is die domme opmerkingen zat.

(ja, dat was een flame)

Stel dat het daar nl. bij blijft. Alle andere personen halen niet de eindstreep. Dan ben je gefinisht, als enige, en niet als 1e. Ja, je hebt gewonnen, maar daar gaat het niet om. Ben je 1e?
Misschien mag ik dan wel niet intellectueel zijn, ik probeer het ook niet. Jij probeert hier de intellectueel uit te hangen met stellingen waarvan je zelf niet een begrijpt wat je bedoelt.

Verwijderd

Ik begrijp exact wat ik bedoel. Overal waar ik kom, ben ik degene waaraan mensen dingen komen vragen. Brede, goede kennis van zo'n beetje alles. Maar zaken waar ik over nadenk, en niet de details van weet, daar vraag ik gewoon na bij mensen die het waarschijnlijk wel weten. Ipv te doen alsof ik alwetend ben, ga ik gewoon op zoek naar de antwoorden.

Wat me tegenstaat is dat jij het afdoet als onzin, terwijl het een bloedserieuze vraag is, over een serieus onderwerp.

Omdat jij het niet snapt, of wilt snappen, of omdat het je misschien gewoon niet boeit, wil niet zeggen dat het onzin is. En het dan als argument aanvoeren hierboven is gewoon dom.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik begrijp exact wat ik bedoel. Overal waar ik kom, ben ik degene waaraan mensen dingen komen vragen. Brede, goede kennis van zo'n beetje alles. Maar zaken waar ik over nadenk, en niet de details van weet, daar vraag ik gewoon na bij mensen die het waarschijnlijk wel weten. Ipv te doen alsof ik alwetend ben, ga ik gewoon op zoek naar de antwoorden.
Voeg aan je brede en goede kennis alsjeblieft een beetje kennis van de nederlandse taal toe! Ik erger me telkens weer aan je spelfouten, stijlblunders en grammaticale missers.

Normaal gesproken zou ik hier niet mee op de proppen zijn gekomen, maar als je jezelf zo goed begint te vinden (en dat ventileert), vraag je om ellende. :)

En.. ik vind je doorgaans tamelijk dom overkomen. Als je werkelijk zo'n goede en brede kennis van zaken bezit, breng je dat imho niet goed over.

Dit is niet als een flame bedoeld. Slechts als off-topic. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Wil je dat ik de hele dag als een geleerde ga praten en iederen de les lees? :? Dat doen zelfs geleerden niet.

En over welke fouten heb je het dan? Ik weet zeker dat ik niet vaak een spelfout maak.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Voor een redelijk taalgebruik hoef je geen geleerde te zijn. Ik heb het over de grotere fouten. Niet de finesses.

Bv. in topictitels:

[topic=106283]

[topic=95516]

Veel foutjes met d, d en dt.

Verder komen bv. in je reaktie boven mijn eerste reaktie in deze thread erg vreemde zinsbouwen voor.

Maar goed. Achteraf gezien moet ik hier eigenlijk niet over zeuren. Ik erger(de) me eigenlijk meer aan je gebrek aan bescheidenheid. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Ik weet dat ik veel 'krantekoppen zinnen' gebruik. Dus zonder lidwoorden en zo :)

En dt is lastig :P

• raptorix
Ok hlpdesk misschien was mijn reaktie niet helemaal correct maar ik hoop dat het in de context met de topic die ik plaats wel begrijpbaar is, waarom is het onzin om mensen te vragen welke muziek op hun uitvaart wensen? Ik ben nu zelf een website aan het maken voor een grote uitvaartverzekering, aan de hand daarvan kwam ik op deze vraag, sorry nogmaals dat ik een beetje pissed off ben, maar begrijp waarom, de laatste tijd wordt er wel heel erg met slotjes gesmeten.
Pagina: 1