Ik heb hier een monitor welke ik gekregen heb en er is 1 probleem mee en dat is zodra ik de native resolutie instel vallen de onderste 20? pixels buiten het scherm. Ze zijn er wel maar ze worden niet weergegeven.Hij is dus wel in te stellen! De resolutie hoort 1680x1050 te zijn maar dat haalt hij niet.Daarnaast als hij hem niet netjes projecteert dan is het beeld onscherp. Zodra alles echt goed is dan werkt hij ook echt als een tiet namelijk!
Nergens kan ik alleen de instellingen vinden om ervoor te zorgen dat de native resolutie goed weergegeven. In een aantal games gaat het wel goed en soms wordt de resolutie ook goed weergegeven alleen als windows hem eventjes uitschakelt en flikkert kan ik hem zo weer kwijt zijn. Als ik in de standaard intel drivers wat pruts met de scaling kan ik alles er wel opkrijgen maar alsnog is het niet scherp. Zodra de resolutie wel een keer werkt is het wel echt haarscherp. Alleen moet hij het wel netjes doen....
Ik heb gezocht en weet dat er geen drivers zijn voor win 7 64 bits maar lijkt mij ook niet dat die nodig zijn? Daarnaast alle andere opties met het updaten van mijn drivers heb ik gedaan maar het lost niets op.
Een andere kabel maakt niet uit. Gewoon hetzelfde probleem.
Een ander systeem heb ik op dit moment niet om het uit te testen.
Ik heb hem nu op 1600x1200 om toch maar aardig beeld te krijgen maar dat is verre van ideaal omdat hij nog steeds niet goed is en vooral echt heel breed zonder nut maar beter dan of met een missende balk of onscherp
Specs van de opstelling:
Acer AL2016W
Asus K53SV (http://www.asus.nl/Notebo...nce/K53SV/#specifications)
Win 7 64 bits professional
Alles is aangesloten op VGA en de stopcontacten zijn geaard. Voor beide apparaten mocht dit nog uitmaken.
Drivers van de laptop zijn allemaal up to date. Zowel de Intel als de Nvidia.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit goed oplossing of iemand die mij in de juiste richting kan pushen?
Nergens kan ik alleen de instellingen vinden om ervoor te zorgen dat de native resolutie goed weergegeven. In een aantal games gaat het wel goed en soms wordt de resolutie ook goed weergegeven alleen als windows hem eventjes uitschakelt en flikkert kan ik hem zo weer kwijt zijn. Als ik in de standaard intel drivers wat pruts met de scaling kan ik alles er wel opkrijgen maar alsnog is het niet scherp. Zodra de resolutie wel een keer werkt is het wel echt haarscherp. Alleen moet hij het wel netjes doen....
Ik heb gezocht en weet dat er geen drivers zijn voor win 7 64 bits maar lijkt mij ook niet dat die nodig zijn? Daarnaast alle andere opties met het updaten van mijn drivers heb ik gedaan maar het lost niets op.
Een andere kabel maakt niet uit. Gewoon hetzelfde probleem.
Een ander systeem heb ik op dit moment niet om het uit te testen.
Ik heb hem nu op 1600x1200 om toch maar aardig beeld te krijgen maar dat is verre van ideaal omdat hij nog steeds niet goed is en vooral echt heel breed zonder nut maar beter dan of met een missende balk of onscherp
Specs van de opstelling:
Acer AL2016W
Asus K53SV (http://www.asus.nl/Notebo...nce/K53SV/#specifications)
Win 7 64 bits professional
Alles is aangesloten op VGA en de stopcontacten zijn geaard. Voor beide apparaten mocht dit nog uitmaken.
Drivers van de laptop zijn allemaal up to date. Zowel de Intel als de Nvidia.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit goed oplossing of iemand die mij in de juiste richting kan pushen?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker