Asus GTX 670-dc2t-2gd5 problemen?

Pagina: 1
Acties:

• frankspijker
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 10-11-2025
Dag beste Tweakers,

Ik heb laatst de Asus GTX 670 DCII Top gekocht. En ik ben zeer tevreden over de kaart. Maar ik wilde toch nog even wat reviews bekijken om te kijken hoe andere mensen over de kaart dachten. Dus ik keek naar de customer reviews op Newegg.com en ik zie dat er allemaal problemen zijn met algemene onstabiliteit en ook bij het overklokken. Weten jullie hier meer over? Ik maak me een klein beetje zorgen, misschien is het probleem dat andere consumenten hun videokaart drivers niet goed hebben geupdate?

Link naar de site:
http://www.newegg.com/Pro...%29&Page=1#scrollFullInfo

Alvast bedankt!

PS, ik ben bezig met een review over de kaart maken. Dus ik hoop door deze info een betere review te maken.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Het leuke bij reviews is dat vaak enkel de mensen die er of laaiend enthousiast over zijn, of problemen hebben een review schrijven. Hierdoor onstaat een vertekend beeld.
Persoonlijk is het enige probleem waar ik van op de hoogte ben bij de DC2 modellen van Asus dat de koeler niet altijd even goed gemonteerd is waardoor je slechte koelprestaties kunt krijgen en als gevolg van de hoge temperaturen instabiliteit.
Zijn jou temperaturen in orde en is het geluid binnen de perken (geen straaljager/coilwhine) dan zou ik me niet zo druk maken.
Daarnaast kun je een beetje spelen met OC om te kijken waartoe het beestje in staat is.
Als je hierbij nog tegen rare zaken aanloopt kan dat een indicatie zijn van een slechte kaart/chip als je bijv. met voltage-tweak niet kunt overklokken.

Wanneer hij bij jou naar behoren werkt zou ik me vooral niet druk maken en genieten van de monsterachtige performance ;)

• frankspijker
  • Laatst online: 10-11-2025
Oow. Ja dat merk ik vaak. Gelukkig is dat een stuk minder bij Tweakers. Maar bedankt voor het geruststellen. Hij blijft erg koel en stil, dus ik hoop dat dat zo blijft.

• DorisVD
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik vind het al knap dat je er nog aan hebt kunnen komen...Wacht nu al een maand op de mijne...
Ik heb ook alleen maar positieve reviews gelezen erover, bizar positief zelfs. Dus geniet er inderdaad maar van!
Hoop dat je inmiddels niet alsnog problemen bent tegengekomen...maar dat lees ik dan vanzelf wel in je review denk ik ;)

Verwijderd

ik heb ook de GTX670-DC2T-2GD5 TOP
ik heb geen enkele probleem er mee alleen zijn ze gevoelig voor coil whine maar dat kan geen kwaad
en wat betreft het overklokken moet niet vergeten hij is al ver overgeklokt waardoor weinig overklok ruimte over laat alleen geheugen kun je nog flink opvoeren maar heeft weinig invloed op FPS

• Dzjudz
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-10-2024
Coil whine kan geen kwaad nee, maar je koopt niet de stilste 670 op de markt om dan een met coil whine te krijgen...
Pagina: 1