Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, nu ik mij tijdelijk in Amerika bevindt en hier in de winkel zag dat laptop's iets's goedkoper zijn dan in NL, leek mij dit een goed moment om een nieuwe laptop te kopen.
Ik had mij al redelijk georiënteerd hier en daar. maar ik vind het erg moeilijk om tot iets concreets te komen.
dit zijn een aantal laptops waar ik nu tussen twijfel
Nieuwe macbook pro 15 retina 1500 euro
Asus Zenbook UX31A-R4003V 1000 euro
en nog veel meer
Ik ben opzoek naar een laptop voor dagelijks gebruik voor school etc , verder hou ik ook van gamen maar ben ik geen actieve gamer. Het belangerijkste vind ik wel dat ik een BETROUWBARE laptop heb, ik heb nu bijv. een toshiba saturn A serie die ik al bijna 7 jaar heb en die het nog perfect doet.
-i7 3de generatie
- Goeie videokaart
- quad core
Dit zijn mijn belangrijkste eisen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zou ik echt waarderen .
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Yessine.
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, nu ik mij tijdelijk in Amerika bevindt en hier in de winkel zag dat laptop's iets's goedkoper zijn dan in NL, leek mij dit een goed moment om een nieuwe laptop te kopen.
Ik had mij al redelijk georiënteerd hier en daar. maar ik vind het erg moeilijk om tot iets concreets te komen.
dit zijn een aantal laptops waar ik nu tussen twijfel
Nieuwe macbook pro 15 retina 1500 euro
Asus Zenbook UX31A-R4003V 1000 euro
en nog veel meer
Ik ben opzoek naar een laptop voor dagelijks gebruik voor school etc , verder hou ik ook van gamen maar ben ik geen actieve gamer. Het belangerijkste vind ik wel dat ik een BETROUWBARE laptop heb, ik heb nu bijv. een toshiba saturn A serie die ik al bijna 7 jaar heb en die het nog perfect doet.
-i7 3de generatie
- Goeie videokaart
- quad core
Dit zijn mijn belangrijkste eisen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zou ik echt waarderen .
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Yessine.
[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 467242 op 24-07-2012 09:50 ]