Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke laptop kopen in amerika ?? Spoed!! ga al bijna terug.

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop, nu ik mij tijdelijk in Amerika bevindt en hier in de winkel zag dat laptop's iets's goedkoper zijn dan in NL, leek mij dit een goed moment om een nieuwe laptop te kopen.

Ik had mij al redelijk georiënteerd hier en daar. maar ik vind het erg moeilijk om tot iets concreets te komen.
dit zijn een aantal laptops waar ik nu tussen twijfel
Nieuwe macbook pro 15 retina 1500 euro
Asus Zenbook UX31A-R4003V 1000 euro
en nog veel meer

Ik ben opzoek naar een laptop voor dagelijks gebruik voor school etc , verder hou ik ook van gamen maar ben ik geen actieve gamer. Het belangerijkste vind ik wel dat ik een BETROUWBARE laptop heb, ik heb nu bijv. een toshiba saturn A serie die ik al bijna 7 jaar heb en die het nog perfect doet.

-i7 3de generatie
- Goeie videokaart
- quad core

Dit zijn mijn belangrijkste eisen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen zou ik echt waarderen .
Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten

Yessine.

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 08:12 ]

Verwijderd

1 topic is wel genoeg hoor! en als je werkelijk zo veel geld hebt waarom heb je dat ding dan niet in NL gekocht? wat is je vraag nu eigelijk?

Verwijderd

Topicstarter
nn.

[ Voor 115% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 08:03 ]

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 07:49:
PS: Als je niks nuttigs te zeggen heb ga dan op Fokt ofz mensen lastig vallen inplaats van iemand die serieus opzoek is naar advies lastig vallen met domme vragen
Ik denk niet dat mensen je met zo'n instelling uberhaupt willen helpen...

En verder is het een beetje rare vraag, want met max. 1500,- kan je in Nederland ook prima een heel erg goede laptop kopen. Kijk bv. eens op de site van BTO. Prima laptops en je (laptop) hoeft niet terug naar de VS als je er problemen mee krijgt.

Wil je nog meer weten, dan zal je even moeten inlezen zodat je begrijpt waar de componenten voor zijn en wat wel of niet snel is. Een simpele Google-opdracht laat je in 9 van de 10 gevallen meer dan genoeg informatie en (goede) reviews zien.

Dat zit wel Schnorr.

Verwijderd

Kun je een voorbeeld geven waaruit blijkt dat een laptoptype werkelijk veel goedkoper is? Er komen ook nog douanekosten bij als je terug in Nederland bent. Ook moet je uitzoeken hoe het zit met garantie omdat je in het buitenland hebt gekocht. Volgens mij zit dat bij Asus in elk geval goed, andere merken weet ik niet.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 08:10 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 08:02:
Kun je een voorbeeld geven waaruit blijkt dat een laptoptype werkelijk veel goedkoper is? Er komen ook nog douanekosten bij als je terug in Nederland bent. Ook moet je uitzoeken hoe het zit met garantie omdat je in het buitenland hebt gekocht. Volgens mij zit dat bij Asus in elk geval goed, andere merken weet ik niet.
ik heb het stukje boven een beetje aangepast, Ja tuurlijk bijvoorbeeld de nieuwe macbook retina kost in nederland 2200 euro en hier kost hij ongeveer 1500 euro en zo ook met de asus die 1300 NL en US 1000 kost, het scheelt steeds toch een paar honderd en in nederland maar hopen dat ik niet wordt aangehouden.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:28

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dubbel geplaatst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.