Hallo allemaal,mijn werkgever heeft een e-learning programma opgezet bij een externe leverancier. Het is naast het doen van bijscholing ( ik ben icu-verpleegkundige ) door lesmodules ook de bedoeling dat we onze diploma's en certificaten van bijscholingen uploaden naar de servers van die jongens; verder nog wat zaken die gerust peroonlijk genoemd mogen worden.
Mijn vraag is deze:
Ik heb nogal wat moeite om privacy-gevoelige/persoonlijke informatie uit handen te geven aan een partij waar ikzelf geen relatie mee heb. Ik moet er maar vanuit gaan dat de info netjes wordt opgeslagen. Eerlijk gezegd heb ik daar niet heel veel vertrouwen in nu blijkt dat mijn inlog in de webapplicatie niet over ssl loopt vanuit huis.
Op de website van de leverancier staat ook geen drol mbt hun werkwijzes..
Hoe denken jullie daarover? Iemand ervaring mee?
Ik denk er sterk over om mijn kont tegen de krib te gooien en gewoonweg niet mee te werken, met een ontstemd afdelingshoofd tot gevolg.
Mijn vraag is deze:
Ik heb nogal wat moeite om privacy-gevoelige/persoonlijke informatie uit handen te geven aan een partij waar ikzelf geen relatie mee heb. Ik moet er maar vanuit gaan dat de info netjes wordt opgeslagen. Eerlijk gezegd heb ik daar niet heel veel vertrouwen in nu blijkt dat mijn inlog in de webapplicatie niet over ssl loopt vanuit huis.
Op de website van de leverancier staat ook geen drol mbt hun werkwijzes..
Hoe denken jullie daarover? Iemand ervaring mee?
Ik denk er sterk over om mijn kont tegen de krib te gooien en gewoonweg niet mee te werken, met een ontstemd afdelingshoofd tot gevolg.