Icons veranderen

Pagina: 1
Acties:
  • 282 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Heren/Dames,

Een item waar ik me al geruime tijd aan stoor is het volgende:

Ik krijg het niet voor elkaar om icons te wijzigen. Nu denk je vast: *Zucht, type het in in google and there you go". Been there, done that, maar krijg het niet voor elkaar.

Als ik een ander icon toewijs aan een map, app of wat dan ook, dan krijg ik alleen wit vlak met de bestand extensie erin geschreven; bijv. .png .ico .jpeg.

Heeft iemand dit zelf ook meegemaakt? Of is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen??

Hoor het heeeel graag!

Thnx!
Miezjell

Edit;

Een voorbeeld van het bovengenoemde resultaat als hieronder.

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/d/d9/Icns.png/128px-Icns.png

[ Voor 12% gewijzigd door Miezjell op 23-07-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Heb je wel eens van google gehoord?
Sorry hoor, maar als je goed gezocht had...

Google maar eens op: "how to icons change mac os x"

candybar

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ja het heet Windows

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miezjell
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-09 20:43
Jammer dit jongens.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:38
Je moet het plaatje openen in een editor (bijv voorvertoning) dan het plaatje zelf fysiek selecteren, kopieren en plakken. Klaar :) Toevallig zelf van het weekend ook mee bezig geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 17:41

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Misschien is het jammer, maar GoT is ook geen helpdesk. We verwachten hier wel degelijk wat eigen inzet van je. Je wijdt een heel verhaal aan het feit dát het je niet lukt, maar je vertelt absoluut niets over wat je al geprobeerd hebt, en wat je eventueel al her en der aan oplossingen gevonden hebt.

In dat geval is de conclusie 'luie user' misschien in jouw ogen voorbarig en onterecht, maar niet heel erg vreemd. Als ik bijvoorbeeld Google op de keywords: change icons in OSX geeft de eerste hit al direct een stap voor stap antwoord op jouw vraag.

Ik kan me dan ook nauwelijks aan de indruk onttrekken dat je inderdaad niet erg veel moeite gedaan hebt.

Enfin, ik ga je topic sluiten omdat het niet aan ons beleid voldoet. Ik wil je adviseren om Het algemeen beleid #quickstart eens goed door te lezen alvorens je een nieuw topic opent.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.