Hey iedereen,
Ik ben opzoek naar een laptop onder de 950€.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Word, Excel etc.
-Diablo III, AC: III, AC: Revelations, Minecraft, Day-Z
-Veel films kijken, dus een redelijke HDD is vereist.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Niet meer dan 950€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Hij gaat gewoon mee naar school maar een beetje gewicht is niet zo erg, maar qua scherm dacht ik niet groter dan 16inch en gewicht onder de 3kg/s.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, zolang er maar goede recensies van het product zijn.
Hoe lang moet hij meegaan?
Zo lang mogelijk natuurlijk, maar ik ga nu naar 6 VWO en daarna wil ik ermee gaan studeren. Voor een bedrag à la 950 euro verwacht ik wel dat het systeem 3 jaar meegaat.
Ideeën:
Te duur:
XPS15 (en heel erg niet waar voor t geld.)
XPS14 (en heel erg niet waar voor t geld.)
Nog niet uit in Nederland: (hebben jullie enig idee wanneer deze eventueel uitkomen?
Lenovo Y580 (Waarschijnlijk)
HP Envy 14 en 15 (Waarschijnlijk)
Het ging nu een beetje tussen de Inspiron 15R SE en de Asus N56VZ-S4035V (campusshop versie).
Maar de Inspiron is eigenlijk al afgevallen door:
-Het Design
-5400 RPM HDD
-Slechtere GPU
Nu ben ik op het punt om de knoop door te hakken maar wil ik graag nog wat feedback van jullie horen.
Vooral, wat is er verder eigenlijk nog in dit segment? Behalve de Inspiron 15R SE en de Asus N56VZ is er toch niet echt iets te bieden.
Wanneer verwachten jullie aanvullingen voor dit segment? Met name de Lenovo Y580 lijkt me een goede speler, al is hij wat onelegant. De nieuwe HP Envy serie lijkt me wel geschikt, maar zal waarschijnlijk buiten het segment <€1000 vallen in Nederland.
Ik heb op zich geen haast om een laptop te kopen, maar ik ben van nature een heel ongeduldig persoon dus ik wil er nu wel een kopen.
Zouden jullie voor dit bedrag en deze eisen ook de Asus N56VZ-S4035V nemen? Let wel, deze heeft geen backlit Keyboard maar dat maakt niet echt uit denk ik (ik heb het nooit gehad en zal het dus ook niet zo snel missen).
Thanks,
Jelle
Ik ben opzoek naar een laptop onder de 950€.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Word, Excel etc.
-Diablo III, AC: III, AC: Revelations, Minecraft, Day-Z
-Veel films kijken, dus een redelijke HDD is vereist.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Niet meer dan 950€
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Hij gaat gewoon mee naar school maar een beetje gewicht is niet zo erg, maar qua scherm dacht ik niet groter dan 16inch en gewicht onder de 3kg/s.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, zolang er maar goede recensies van het product zijn.
Hoe lang moet hij meegaan?
Zo lang mogelijk natuurlijk, maar ik ga nu naar 6 VWO en daarna wil ik ermee gaan studeren. Voor een bedrag à la 950 euro verwacht ik wel dat het systeem 3 jaar meegaat.
Ideeën:
Te duur:
XPS15 (en heel erg niet waar voor t geld.)
XPS14 (en heel erg niet waar voor t geld.)
Nog niet uit in Nederland: (hebben jullie enig idee wanneer deze eventueel uitkomen?
Lenovo Y580 (Waarschijnlijk)
HP Envy 14 en 15 (Waarschijnlijk)
Het ging nu een beetje tussen de Inspiron 15R SE en de Asus N56VZ-S4035V (campusshop versie).
Maar de Inspiron is eigenlijk al afgevallen door:
-Het Design
-5400 RPM HDD
-Slechtere GPU
Nu ben ik op het punt om de knoop door te hakken maar wil ik graag nog wat feedback van jullie horen.
Vooral, wat is er verder eigenlijk nog in dit segment? Behalve de Inspiron 15R SE en de Asus N56VZ is er toch niet echt iets te bieden.
Wanneer verwachten jullie aanvullingen voor dit segment? Met name de Lenovo Y580 lijkt me een goede speler, al is hij wat onelegant. De nieuwe HP Envy serie lijkt me wel geschikt, maar zal waarschijnlijk buiten het segment <€1000 vallen in Nederland.
Ik heb op zich geen haast om een laptop te kopen, maar ik ben van nature een heel ongeduldig persoon dus ik wil er nu wel een kopen.
Zouden jullie voor dit bedrag en deze eisen ook de Asus N56VZ-S4035V nemen? Let wel, deze heeft geen backlit Keyboard maar dat maakt niet echt uit denk ik (ik heb het nooit gehad en zal het dus ook niet zo snel missen).
Thanks,
Jelle