Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-04-2024
Hey iedereen,

Ik ben opzoek naar een laptop onder de 950€.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
-Word, Excel etc.
-Diablo III, AC: III, AC: Revelations, Minecraft, Day-Z
-Veel films kijken, dus een redelijke HDD is vereist.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Niet meer dan 950€

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Hij gaat gewoon mee naar school maar een beetje gewicht is niet zo erg, maar qua scherm dacht ik niet groter dan 16inch en gewicht onder de 3kg/s.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, zolang er maar goede recensies van het product zijn.

Hoe lang moet hij meegaan?
Zo lang mogelijk natuurlijk, maar ik ga nu naar 6 VWO en daarna wil ik ermee gaan studeren. Voor een bedrag à la 950 euro verwacht ik wel dat het systeem 3 jaar meegaat.

Ideeën:

Te duur:
XPS15 (en heel erg niet waar voor t geld.)
XPS14 (en heel erg niet waar voor t geld.)

Nog niet uit in Nederland: (hebben jullie enig idee wanneer deze eventueel uitkomen?
Lenovo Y580 (Waarschijnlijk)
HP Envy 14 en 15 (Waarschijnlijk)

Het ging nu een beetje tussen de Inspiron 15R SE en de Asus N56VZ-S4035V (campusshop versie).
Maar de Inspiron is eigenlijk al afgevallen door:

-Het Design
-5400 RPM HDD
-Slechtere GPU

Nu ben ik op het punt om de knoop door te hakken maar wil ik graag nog wat feedback van jullie horen.

Vooral, wat is er verder eigenlijk nog in dit segment? Behalve de Inspiron 15R SE en de Asus N56VZ is er toch niet echt iets te bieden.

Wanneer verwachten jullie aanvullingen voor dit segment? Met name de Lenovo Y580 lijkt me een goede speler, al is hij wat onelegant. De nieuwe HP Envy serie lijkt me wel geschikt, maar zal waarschijnlijk buiten het segment <€1000 vallen in Nederland.

Ik heb op zich geen haast om een laptop te kopen, maar ik ben van nature een heel ongeduldig persoon dus ik wil er nu wel een kopen.

Zouden jullie voor dit bedrag en deze eisen ook de Asus N56VZ-S4035V nemen? Let wel, deze heeft geen backlit Keyboard maar dat maakt niet echt uit denk ik (ik heb het nooit gehad en zal het dus ook niet zo snel missen).

Thanks,
Jelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Ik zou de Asus kopen, Ik heb zelf een Asus N53SV en ben er heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-04 11:29
Sony S15? Heeft een IPS scherm, maar mindere GPU (640M LE). De GPU uit de Sony Vaio S15 is echter makkelijk tot 640m - 650m te klokken met behulp van een BIOS mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombraker
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-08-2023
Koop de asus n56vz! Heb hem net een dag binnen, en het is echt een prachtding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Sony S15, echt het enige goede alternatief naast de Dell Inspiron 15R SE...
Sony heeft een flink lager gewicht, betere koeling en een beter scherm (IPS) maar ook een stuk duurder (GPU kun je erg makkelijk overklokken vanwege de goede koeling)... En de Dell is een stuk goedkoper, alhoewel dat wel ten koste gaat van de accuduur, GPU en de bouwkwaliteit (?)...

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
klassiek gevalletje van te lang gewacht, nu 7 dagen wachten.

Weet iemand nog ergens anders een verkoop adres voor de s4035? Qplaza heeft m uit t assortiment gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db112nl
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-04 11:59
Zelfde probleem net 1 dag te laat met kopen. Is deze laptop nog ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Laatst online: 04-05 13:09
Campusshop biedt nog steeds de N56vz S4035 aan. In mijn opzicht een betere deal dan qPlaza, aangezien je ook nog eens een twee-jarige verzekering erbij krijgt voor dezelfde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Hij is uitverkocht bij campusshop, dat is t probleem nou juist :)

En via Asus heb je standaard 2 jaar verzekering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 463724

Senui schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 14:24:
Campusshop biedt nog steeds de N56vz S4035 aan. In mijn opzicht een betere deal dan qPlaza, aangezien je ook nog eens een twee-jarige verzekering erbij krijgt voor dezelfde prijs.
Sowiezo niet bij campusshop kopen.

Ik heb de Lenovo Z580, en het is een geweldenaar voor slechts 800 euro.

- i7 QM (3rd gen)
- Nvidia GT630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Besteld! Morgen (als t goed is) binnen, dan even kijken of er nog problemen mee zijn o.i.d, en dan evt gewoon herroepingsrecht gebruiken als hij niet bevalt.

@AZFanatic

Als je dat wilt kan je beter de Inspiron nemen, heeft de HD 7730 (iets sterker dan de GT 630) en is (dacht ik) met i7 QM voor onder de 800 eu te krijgen dmv kortingsbonnen etc. (incl de 3(?) jaar garantie van dell)

Maar ik wou iets mooiers/snellers, en neem genoegen met de garantie van ASUS, dus niet van campusshop.

Bovendien heb je altijd nog 14 dagen herroepingsrecht, dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senui
  • Laatst online: 04-05 13:09
Jell0zz waar heb jij hem uiteindelijk besteld? Ik zie op de site van campusshop dat ze er nog een op voorraad hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
Ja, die heb ik dus besteld. Als t goed is :D.

We gaan t zien.

Wie hebben allemaal vanavond nog besteld? (Of vanmiddag)

Dan kunnen we eens kijken wie hem krijgt :*)

[ Voor 45% gewijzigd door Jell0zz op 25-07-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db112nl
Ik heb hem in alle paniek ook maar vlug besteld bij de campusshop.
Ik vind het wel vreemd dat hij 5 dagen na eerste prijsvermelding al overal weg is. Terwijl het 't mooiste model is van de n56 imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
db112nl schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:00:
Ik heb hem in alle paniek ook maar vlug besteld bij de campusshop.
Ik vind het wel vreemd dat hij 5 dagen na eerste prijsvermelding al overal weg is. Terwijl het 't mooiste model is van de n56 imo
Vanmiddag nog of net? Stond er bij jou ook levering 26-7? of 27-7 ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db112nl
Rond 14:00 - 15:00 besteld --> Levering 26-7
Ik zie ook dat ze weer 40+ op voorraad hebben nu @ campusshop.

Net wel even de reviews van de shop gelezen, in 2011 super veel klachten over after sales & laptops die DOA zijn. Dus maar hopen dat campusshop dat verbeterd heeft.

Also Als ik bij orderstatus kijk @ campusshop is hij nog niet in behandeling genomen... Dus ik denk niet dat ik hem vandaag nog krijg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
db112nl schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:41:
Rond 14:00 - 15:00 besteld --> Levering 26-7
Ik zie ook dat ze weer 40+ op voorraad hebben nu @ campusshop.

Net wel even de reviews van de shop gelezen, in 2011 super veel klachten over after sales & laptops die DOA zijn. Dus maar hopen dat campusshop dat verbeterd heeft.

Also Als ik bij orderstatus kijk @ campusshop is hij nog niet in behandeling genomen... Dus ik denk niet dat ik hem vandaag nog krijg
Vanmorgen stond er nog dat de items niet voorradig waren, maar dat is nu weg en er staat:

Status:
Doorgezet naar magazijn

Op dit moment wordt je bestelling logistiek verwerkt.

Dus hopelijk morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db112nl
Nou campusshop net gebeld hoe het met mn bestelling van 25-7 zat. Deze zou 26-7 afgeleverd worden. Nou neem ik dat niet al te serieus maargoed. Ik gevraagd hoe het met mn order zat.

'' Ja, we hebben het even heel druk met de laptops voor de studenten'' Ik ben ook een student?

ik: ik vroeg me af of u nog kunt leveren voor 29-7 want dan ga ik op vakantie?
helpdesk: Nee dat gaat echt nietmeer lukken.]

Nou het begin is dus al geweldig, en nu ik wat meer reviews heb gelezen op tweakers zie ik de bui al hangen. Ben aant overwegen om 'Ontbinding overeenkomst wegens niet levering product door webwinkel ' op te sturen.

Hebben jullie al iets binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jell0zz
De mijne kwam gewoon binnen vanmorgen, rond 12:00 uur.

Ik was aan t werk, dus mn moeder heeft hem in ontvangst genomen.

Zit er nu net ff 20 minuutjes achter.

Ziet er geweldig uit, ik heb geen scheef deksel. Wel een ietwat bollend clickpad, maar dat vindt ik niet zo erg.

Ik hou hem denk ik gewoon, geen RMA ofzo.

Als er vandaag niet staat dat ze het aan PostNL hebben gegeven krijg je t niet voor maandag nee. Dan wordt het sowieso al dinsdag.
Pagina: 1