Goedemiddag,
Ik ben om het maar zo te noemen iemand die dolgraag mooie games op zijn PC wilt spelen. Zoals je wel eens op youtube ziet, van die prachtige filmpjes van iemand die een game op maximale instellingen speelt, en nog zo soepel loopt als palingen in een emmer snot.
Ik heb meesterwerkjes als Arma 2, Modern Warfare 2, Battlefield 3 Limited Edition en Skyrim gekocht voor de pc, echter kan mijn computer geen van deze games fatsoenlijk draaien. Als ik dan deze spellen opstart begint het behoorlijk warm te worden in mijn kamer en spellen lopen zo vaak vast dat ze onbespeelbaar worden. Bedroefd druk ik dan ctrl+alt+del en sluit ik het spel weer af.
Ik zou zo graag de spellen die ik nu heb ik hun volle glorie willen kunnen spelen, of ik nu zelf aan mijn computer moet sleutelen of een nieuwe aan moet schaffen. Heeft tweakers misschien advies?
Hier zijn mijn specs:
Ik ben om het maar zo te noemen iemand die dolgraag mooie games op zijn PC wilt spelen. Zoals je wel eens op youtube ziet, van die prachtige filmpjes van iemand die een game op maximale instellingen speelt, en nog zo soepel loopt als palingen in een emmer snot.
Ik heb meesterwerkjes als Arma 2, Modern Warfare 2, Battlefield 3 Limited Edition en Skyrim gekocht voor de pc, echter kan mijn computer geen van deze games fatsoenlijk draaien. Als ik dan deze spellen opstart begint het behoorlijk warm te worden in mijn kamer en spellen lopen zo vaak vast dat ze onbespeelbaar worden. Bedroefd druk ik dan ctrl+alt+del en sluit ik het spel weer af.
Ik zou zo graag de spellen die ik nu heb ik hun volle glorie willen kunnen spelen, of ik nu zelf aan mijn computer moet sleutelen of een nieuwe aan moet schaffen. Heeft tweakers misschien advies?
Hier zijn mijn specs:
Oh, en ik had hem voor 700 euro bij de WehkampModel: HP Pavillion Slimline S5320nl
Windows Prestatie Index: 4,2
Besturingssysteem: Windows 7 64bit
Grafische Kaart: ATI Radeon HD 4350
Computer:
Besturingssysteem Windows 7 Home Premium Home Edition
OS Service Pack -
DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c)
Moederbord:
CPU Type Intel Pentium III Xeon, 2933 MHz
Moederbordnaam Onbekend
Moederbord Chipset Onbekend
Systeemgeheugen 4096 MB
BIOS Type Onbekend
Scherm:
Monitor HP 2210 Series Wide LCD Monitor [NoDB] (3CQ0042BL4)
Multimedia:
Geluidskaart Luidsprekers (Realtek High Defi
Opslag:
IDE apparaat Intel(R) 82801GB/GR/GH (ICH7 Family) Serial ATA Storage Controller - 27C0
Harde schijf WDC WD5000AAKS-65V0A0 ATA Device (465 GB, IDE)
Harde schijf Multi Flash Reader USB Device
Optische Station hp DVD A DH16AAL ATA Device
SMART Status harde schijf OK
Partities:
C: (NTFS) 464025 MB (278397 MB vrij)
D: (NTFS) 12811 MB (1772 MB vrij)
Geheugencapaciteit 465.7 GB (273.6 GB vrij)
Invoerapparaten:
Toetsenbord HID-toetsenbordapparaat
Muis HID-muis
Netwerk:
Netwerkkaart Realtek PCIe FE Family Controller
Netwerkkaart SMCWUSB-G 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter (192.168.2.105)
Peripherieapparaten:
Printer Fax
Printer HP Photosmart C3100 series
Printer Microsoft XPS Document Writer
Printer Verzenden naar OneNote 2010
USB1 apparaat Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27C8 [NoDB]
USB1 apparaat Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27C9 [NoDB]
USB1 apparaat Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27CA [NoDB]
USB1 apparaat Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB Universal Host Controller - 27CB [NoDB]
USB2 apparaat Intel(R) 82801G (ICH7 Family) USB2 Enhanced Host Controller - 27CC [NoDB]
USB-apparaat Samengesteld USB-apparaat
USB-apparaat SMCWUSB-G 802.11g Wireless USB 2.0 Adapter #3
USB-apparaat USB-apparaat voor massaopslag
USB-apparaat USB-invoerapparaat