Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou hier een soort van poll van willen maken. Als je zou mogen kiezen, jouw droom als ontwikkelaar, werk je dan aan een bestaand product of zou je met een blanco pagina en een goede visie willen beginnen?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat is je doel van dit topic?

Want je vraag is enorm "vaag":

- ontwikkelaar in strengste of breedste zin des woords
- wat voor bestaand of nieuw product (fysiek vs digitaal)
- blanco pagina of visie?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Free rider
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06-08 23:52
Leestip: Microserfs
Het gaat over een aantal Microsoft medewerkers in de jaren negentig, werkend aan projecten als "Noorse localisatie van Excel voor Mac". Daarna beginnen ze een eigen bedrijf en werken ze aan een nieuw product.

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:03:
Ik zou hier een soort van poll van willen maken. Als je zou mogen kiezen, jouw droom als ontwikkelaar, werk je dan aan een bestaand product of zou je met een blanco pagina en een goede visie willen beginnen?
wat een rare vraag...
lijkt me dat in het ultieme droom iedereen zelf blanco wil beginnen met een goede visie en daar goed geld mee verdient (of de wereld verbetert)..
echter in de praktijk zijn er ook zat mogelijkheden om aan een bestaand product te werken en zo misschien wel meer geld te verdienen (of de wereld beter te verbeteren)... dus in de praktijk zullen er ook zat mensen voor optie 2 kiezen, ondanks dat ze het liefst optie 1 kozen als geld of wereldverbetering geen rol speelde...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:03:
Het lijkt me gepast dat je even de voorwaarden doorneemt, want zo werkt het hier niet. Wij verwachten een eigen inzet, en voor het plaatsen van concrete onderzoeken is toestemming nodig. Let erop dat als je verbonden bent aan een organisatie, en er een vermoeden van viral marketing is, dat we daar niet aan mee gaan werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 18:12 ]

Dit topic is gesloten.