Gisteravond, tijdens het spelen van een spelletje, besloot mij telefoon te crashen. Scherm op zwart en de telefoon startte zichzelf opnieuw op. Helaas komt de telefoon niet erg ver. Hij begint namelijk continu te trillen.
Ik draaide de Gingerounay 3.0 ROM, samen met ClockWorkMod recovery 5.0. Dit heb ik al een hele tijd naar alle tevredenheid op mijn telefoon staan.
De recovery modus is niet te bereiken, wel kan ik naar USB loader en SD loader modus.
Wat ik tot nu toe al heb geprobeerd:
- Opstarten in recovery mode (lukt niet, blijft trillen)
- Opstarten in SD loading mode, gebruik SDs_Acer_LiquidMT_4.000.13_EMEA-GEN1_03.32.01
- Opstarten in SD loading mode, gebruik Acer_LiquidMT_3.016.00_AAP-GEN2
- Opstarten in USB loading mode, gebruik SDs_Acer_LiquidMT_4.000.13_EMEA-GEN1_03.32.01
- Pogingen met en zondeer SIM / SD kaart
De installatie via USB en SD loopt volgens mij goed, ik zie de progressbar oplopen naar 100% waarna de telefoon herstart. Helaas blijft de telefoon daarna trillen.
De installatie van Acer zelf (Executable) zit niet dat de telefoon op de PC is aangesloten. Daar kom ik ook niet verder mee.
Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen uitproberen?
Anders gaat de telefoon (met originele ROM) terug onder garantie.
Ik draaide de Gingerounay 3.0 ROM, samen met ClockWorkMod recovery 5.0. Dit heb ik al een hele tijd naar alle tevredenheid op mijn telefoon staan.
De recovery modus is niet te bereiken, wel kan ik naar USB loader en SD loader modus.
Wat ik tot nu toe al heb geprobeerd:
- Opstarten in recovery mode (lukt niet, blijft trillen)
- Opstarten in SD loading mode, gebruik SDs_Acer_LiquidMT_4.000.13_EMEA-GEN1_03.32.01
- Opstarten in SD loading mode, gebruik Acer_LiquidMT_3.016.00_AAP-GEN2
- Opstarten in USB loading mode, gebruik SDs_Acer_LiquidMT_4.000.13_EMEA-GEN1_03.32.01
- Pogingen met en zondeer SIM / SD kaart
De installatie via USB en SD loopt volgens mij goed, ik zie de progressbar oplopen naar 100% waarna de telefoon herstart. Helaas blijft de telefoon daarna trillen.
De installatie van Acer zelf (Executable) zit niet dat de telefoon op de PC is aangesloten. Daar kom ik ook niet verder mee.
Heeft iemand nog een idee wat ik zou kunnen uitproberen?
Anders gaat de telefoon (met originele ROM) terug onder garantie.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02