Toon posts:

Platinum SDXC 64GB Class 10 -> 35 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views

Verwijderd

Topicstarter
Vroeg mij af er nog een addertje onder het gras zit. 64GB micro-sd voor 35 euro, zou deze wel graag in een S3 willen gebruiken. Kan verder ook niet zo heel erg veel info over vinden, hier en daar een enigszins positieve reviews. Goed idee om te kopen??

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:54

Hakker

a.k.a The Dude

Misschien de product review lezen.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, en lijkt mij verder prima. Een smartphone heeft ook wel wat minder hoge eisen wat betreft snelheid dan een dslr lijkt mij zo. Maar ik vroeg het mij vooral af aangezien de meeste mensen voor een 32 gb samsung lijken te gaan (als ik tweakers pw mag geloven) die maar een tientje goedkoper is. Het zal kwalitatief wel wat minder zijn maar ok.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik al gedaan, en lijkt mij verder prima. Een smartphone heeft ook wel wat minder hoge eisen wat betreft snelheid dan een dslr lijkt mij zo. Maar ik vroeg het mij vooral af aangezien de meeste mensen voor een 32 gb samsung lijken te gaan (als ik tweakers pw mag geloven) die maar een tientje goedkoper is. Het zal kwalitatief wel wat minder zijn maar ok. Je zou verwachten dat deze kaart met driedubbele stip bovenaan de lijst zou staan.

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:54

Hakker

a.k.a The Dude

Je beantwoord zo ongeveer je eigen vragen al. Daarnaast is het aan het eind alleen jezelf die een oordeel kan vellen of de prijs/kwaliteit verhouding je aanstaat.

De samsung is gewoon een stuk stuk sneller vergeleken met de die Platinum. Als snelheid niet belangrijk is heb je je antwoord al. geen van die dingen gaan snel kapot is mijn ervaring.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Verwijderd

Beste rudi111,

Welkom op GoT. Op dit forum beogen we een hoog niveau van technische discussies na te streven. Om dit mogelijk te maken zijn er regels gemaakt over hoe mensen op dit forum bijvoorbeeld om hulp kunnen vragen. Uit jouw startpost blijkt dat je deze regels overduidelijk niet hebt gelezen. Ik raad je sterk aan alle stickies en algemene topics door te nemen voordat je reageert. Zo is het niet toegestaan om te crossposten (2 topics maken met dezelfde inhoud), aankoopadvies hoort niet in dit forum en je vragen mogen geen 'opzoekvraagjes' zijn; wij zijn geen helpdesk!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.