Ik heb in maart een toestel met abonnement besteld bij studentmobiel. Het gaat om een MTV Mobile internet pack 1000mb zonder belbundel (35 euro p/m) icm een HTC One S. 4 juni zou mijn abonnement ingaan. Echter bleek na activering van het abonnement dat ik niet kon bellen of gebeld worden. Ik ben naar de Hi winkel geweest en heb een nieuwe sim gekregen maar dit had geen zin.
Ik heb mtv een mail gestuurd dat ik niet kon bellen, de helpdesk reageerde en zei dat in het systeem stond dat ik een Hi messenging large abonnement (22,50 p/m) had en dat een mtv internetpack zonder belbundel (zoals ik het dus afgesloten had) niet mogelijk is.
Nu werd me aangeboden om het abonnement over te zetten naar mtv (1000mb internet pack) maar dan moet ik er een belbundel bijnemen waardoor ik 7,50 extra moet betalen. Ik vond dit niet redelijk en heb gevraagd of er geen andere optie was. Ik kon ook kiezen om hi messenging large te houden, maar dan had ik wel toestel lease en moest ik 14 euro extra betalen.
Kpn geeft me dus twee keuzes:
MTV 1000mb, 100min/50sms en eigendom toestel voor 42,50
Hi messenging large met toestel lease, 1000mb 1000sms voor 36,50
Dit zijn toch onzin aanbiedingen?
Dat het abonnement wat ik afgesloten heb niet mogelijk is, is niet mijn probleem. Ik vind dat ik van kpn mag verwachten dat ze me wat beters aanbieden. Kpn heeft me verder laten weten dat het niet mogelijk was om een hi abo af te sluiten zonder toestel lease, en ik krijg mtv + belbundel niet voor 35 euro. Kan ik mijn contract laten ontbinden omdat ze binnen 3 maanden mij verplichten meer te laten betalen, of heb ik nog een andere optie?
Ik heb mtv een mail gestuurd dat ik niet kon bellen, de helpdesk reageerde en zei dat in het systeem stond dat ik een Hi messenging large abonnement (22,50 p/m) had en dat een mtv internetpack zonder belbundel (zoals ik het dus afgesloten had) niet mogelijk is.
Nu werd me aangeboden om het abonnement over te zetten naar mtv (1000mb internet pack) maar dan moet ik er een belbundel bijnemen waardoor ik 7,50 extra moet betalen. Ik vond dit niet redelijk en heb gevraagd of er geen andere optie was. Ik kon ook kiezen om hi messenging large te houden, maar dan had ik wel toestel lease en moest ik 14 euro extra betalen.
Kpn geeft me dus twee keuzes:
MTV 1000mb, 100min/50sms en eigendom toestel voor 42,50
Hi messenging large met toestel lease, 1000mb 1000sms voor 36,50
Dit zijn toch onzin aanbiedingen?