fout MTV Mobile contract, word gedwongen meer te betalen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-10 00:03
Ik heb in maart een toestel met abonnement besteld bij studentmobiel. Het gaat om een MTV Mobile internet pack 1000mb zonder belbundel (35 euro p/m) icm een HTC One S. 4 juni zou mijn abonnement ingaan. Echter bleek na activering van het abonnement dat ik niet kon bellen of gebeld worden. Ik ben naar de Hi winkel geweest en heb een nieuwe sim gekregen maar dit had geen zin.

Ik heb mtv een mail gestuurd dat ik niet kon bellen, de helpdesk reageerde en zei dat in het systeem stond dat ik een Hi messenging large abonnement (22,50 p/m) had en dat een mtv internetpack zonder belbundel (zoals ik het dus afgesloten had) niet mogelijk is.

Nu werd me aangeboden om het abonnement over te zetten naar mtv (1000mb internet pack) maar dan moet ik er een belbundel bijnemen waardoor ik 7,50 extra moet betalen. Ik vond dit niet redelijk en heb gevraagd of er geen andere optie was. Ik kon ook kiezen om hi messenging large te houden, maar dan had ik wel toestel lease en moest ik 14 euro extra betalen.

Kpn geeft me dus twee keuzes:
MTV 1000mb, 100min/50sms en eigendom toestel voor 42,50
Hi messenging large met toestel lease, 1000mb 1000sms voor 36,50

Dit zijn toch onzin aanbiedingen? |:( Dat het abonnement wat ik afgesloten heb niet mogelijk is, is niet mijn probleem. Ik vind dat ik van kpn mag verwachten dat ze me wat beters aanbieden. Kpn heeft me verder laten weten dat het niet mogelijk was om een hi abo af te sluiten zonder toestel lease, en ik krijg mtv + belbundel niet voor 35 euro. Kan ik mijn contract laten ontbinden omdat ze binnen 3 maanden mij verplichten meer te laten betalen, of heb ik nog een andere optie?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heb je al met studentmobiel contact opgenomen? Zij hebben jou dat abonnement verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Satch schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:14:
Heb je al met studentmobiel contact opgenomen? Zij hebben jou dat abonnement verkocht.
Dit dus..

Je hebt een contract genomen bij studentmobiel... Niet bij KPN of wat dan ook. Je zult dus contact op moeten nemen met studentmobiel want hun hebben jou wat verkocht en zullen dus met een goede oplossing moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Nog even het allerbelangrijkste: Welk abonnement heb je volgens je contract?

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Ok bedankt, ik dacht dat ik hiervoor bij kpn moet zijn. Ik zal contact opnemen met studentmobiel

Ik heb volgens mijn contract: Internet Pack 1000 MB 2 jaar.
Dit is zonder belbundel, welke dus verplicht zou moeten zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:25
soulcrusher schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:40:
Ok bedankt, ik dacht dat ik hiervoor bij kpn moet zijn. Ik zal contact opnemen met studentmobiel

Ik heb volgens mijn contract: Internet Pack 1000 MB 2 jaar.
Dit is zonder belbundel, welke dus verplicht zou moeten zijn.
Dan heb je toch bewust gekozen voor "geen belbundel".
Je moet dit namelijk invullen op de website.
Voor een belbundel kom je altijd hoger uit dan die 35euro.

Misschien voor minder MB (500MB) kiezen met een belbundel?
Dan kan je wel bellen voor de 35euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
Erwinvz1 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:52:
[...]

Dan heb je toch bewust gekozen voor "geen belbundel".
Je moet dit namelijk invullen op de website.
Voor een belbundel kom je altijd hoger uit dan die 35euro.

Misschien voor minder MB (500MB) kiezen met een belbundel?
Dan kan je wel bellen voor de 35euro.
Ik heb bewust gekozen voor geen belbundel, maar dit wil niet zeggen dat ik totaal niet wil bellen. Net als dat je geen internetbundel hebt niet automatisch betekent dat je niet wil internetten.

Het enige wat me interesseerde bij het afsluiten van het nieuwe abonnement was dat ik 1000mb internet had en dat het voordelig was, dat beetje wat ik sms en bel doe ik wel via voip.

Is mijn redenering dat ze me niet meer mogen rekenen dan waar ik voor getekend heb zo raar? Of dat ik genoegen moet nemen met een abonnement wat beduidend minder voordelig is of minder internet biedt? Het is toch niet voor niets een contract..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Ik zie inderdaad dat op de website van Studentmobiel staat vermeldt dat een "Bel Pack" verplicht is bij het nemen van het MTV Mobile Internet Pack.

Het feit dat jij het dan via de website hebt kunnen aanvragen zonder Bel Pack is dan erg vaag en zal waarschijnlijk voor dit probleem zorgen. Gewoon een stom foutje.

In dit geval heb je denk ik niet veel opties. Of je kan de overeenkomst ontbinden maar dat zal inhouden dat het toestel retour moet, of je neemt alsnog een Bel Pack.

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Pagina: 1