Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom verdwijnt mijn reactie?

Pagina: 1
Acties:

• buzzbuzz68
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:29
Dit is de 2e keer dat mij opvalt dat een reactie die ik geplaatst heb verdwijnt. Enig idee hoe dit kan? :?
Dit keer was het een reactie op jullie Nexus 7 review. Er stond toch echt niets in dat gescreend zou moeten worden volgens mij.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• buzzbuzz68
Blijkbaar duurt het een aardig tijdje voordat de reactie geplaatst wordt. Toen ik 'm plaatste werd hij redelijk bovenaan getoond. Blijft vreemd, maar ik zag intussen ook dat de reactie er nu staat.
Worden de reactie eerst gescreend of zo? Dan kan ik me bij een actieve post als deze voorstellen dat het wat langer duurt.

Verwijderd

Als er gereageerd word op een post boven je dan zak je natuurlijk naar beneden.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Reacties worden hier niet gescreend. Ga naar je MyReact en klik op "Bekijk gallery" (of klik op je [USER=272139]Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/gallery.gif%5B/USER%5D%20gallery-icoontje) en klik op het getal achter "Aantal reacties" in je profiel, waarna je in je reactieoverzicht terechtkomt.

[ Voor 15% gewijzigd door CodeCaster op 23-07-2012 11:33 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• buzzbuzz68
Ja, dat had ik al wel door :) (dat hij zakt als er op bovenstaande reacties gereageerd wordt)
Maar na het posten verdween hij een tijdje voordat hij alsnog getoond wordt. Tenminste, zo neem ik het waar.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:19

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

De reacties die worden geplaatst als jij op die pagina zit, zie je pas na een korte tijd. Zelfs als je geen reacties ziet en je maakt een reactie, kan er in de tussentijd al nieuwe reacties zijn geplaats, zoals dus het geval van jouw reactie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• buzzbuzz68
Ok, geen probleem uiteraard. Het zag er alleen even raar uit. Thanx voor de snelle reacties.
Pagina: 1