Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• steef125
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-08-2023
Hallo tweakers,

Ik zit met een storend probleem,

Mijn audio van mijn Computer is niet meer oke,
het is net of hij het geluid inhoud zegmaar.

op het moment dat de bas komt gaat het andere geluid zachter, (van een liedje dan he)

het is nogal lastig uit te leggen als je een liedje hebt met gezang bevoorbeeld, dan gaat op het moment van de bas, het gezang zachter..

Ik heb mijn geluid via 6 channel lopen,

weten jullie misschien of dat een bepaalde voorinstelling is of iets dergelijks,

als jullie nog meer info nodig hebben dan hoor ik het wel :)

Alvast bedankt

Steef,

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-11 19:30

mr.paaJ

generatie cmd+z

zoek eens naar een dynamiek compressor instelling, waarschijnlijk in je mediaspeler of driversettings.
en probeer het eens in normaal 2 kanaals stereo, is het dan ook?

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Driver of software instelling...

Aud> csa

Wise enough to play the fool

• Daam
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-11 11:22
Kan met instellingen te maken hebben van de compressor. Het kan ook zijn dat het volume van een nummer of het uitgangsvolume veel te hoog is. Hier heb je dan bij rustige stukken in het nummer geen last van; totdat de bass erbij komt en het boeltje begint te clippen. Het lijkt alsof iets dergelijks als een stem zachter wordt, maar ik denk dat dit gewoon vervormd geluid is. Is het daarom bij specifieke nummers of alle nummers?

|  MacBook Pro | PC Acer Aspire M5810 | Foto Canon 60D, 50mm f/1.8, 18-135mm f/3.5, 28-200mm f/3.5, Rig |