Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Eerste tekentablet

Pagina: 1
Acties:
  • 320 views

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 07:53
Ik wil graag meer doen met adobe illustrator en Photoshop, alleen wil het teken met een muis niet echt.
Wat is een goede tekentablet voor een beginner? Welk formaat en merk raden jullie aan.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:50

Compizfox

Bait for wenchmarks

@titel: Damn autocorrect? :+

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 07:53
Ja sorry ik zag het telaat ;) woordcorrect.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:41

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik zou als ik jou eerst eens wat reviews gaan lezen en dan verder vragen.
of had je dat al gedaan: zo ja, wat had je zelf al gevonden qua bevindingen :?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Wacom Intuos 4 of 5 (medium)

• walterg
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 16:01
Ik zou eerst eens met een Bamboo kijken of het wat voor je is, de Intuos zijn afhankelijk van het formaat minimaal een keer of 3 duurder...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ja sorry ik zag het telaat woordcorrect.
Dit getuigt niet echt van bijzonder veel inspanning of even moeite nemen om te herlezen wat je gepost hebt. Less dit eens aub:

Het algemeen beleid #quickstart

Sowieso is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat (ook op GoT) voordat je een topic opent. Als je er niet uitkomt mag je rustig een topic openen, maar geef even duidelijk aan wat je al gevonden hebt en waarom dat je niet vertelt wat je moet weten.

Zoals je dit topic gestart hebt lijkt het alsof je zelf nog niets gedaan hebt voordat je postte. Dan zeg ik: je bent nog niet klaar om een topic te openen. Begin met zelf op zoek te gaan. Pas als je daar niet uitkomt is het tijd voor een topic, en dan wel eentje met een topicstart van meer dan twee regels die je even snel vanaf een mobile device neerplempt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.