In september begin ik aan een studie Informatica aan de NHL. Omdat m'n huidige laptop al kuren vertoont, heb ik een nieuwe nodig. De laptop zal alleen op school worden gebruikt, thuis zal ik zoveel mogelijk op m'n desktop doen. Er wordt dus vooral op geprogrammeerd, en zeker niet gegamed. Nu twijfel ik tussen een 13.3" of een 15.6" full HD scherm.
In eerste instantie wou ik graag een full hd scherm, omdat ik weet dat dit met programmeren fijner werkt. De meeste laptops met een full hd scherm zitten boven mijn budget, dus veel keuze is er niet:
Van de 13.3" notebooks dacht ik aan:
De school zal voor mij +- 10 minuten fietsen zijn, dus gewicht maakt daarvoor niet veel uit, al is lichter en kleiner wel beter.
In eerste instantie wou ik graag een full hd scherm, omdat ik weet dat dit met programmeren fijner werkt. De meeste laptops met een full hd scherm zitten boven mijn budget, dus veel keuze is er niet:
- Dell inspiron 15R SE. Goedkoopste versie kost rond de 715 euro.
- Asus N56VM-S4050V. 899 bij dixons, maar met airmiles 720 euro)
- HP Pavilion dv6-6c20ed. Kost 680 euro.
Van de 13.3" notebooks dacht ik aan:
- Acer S3-951-2464G34iss-2nd i5-2467M. Met airmiles 570 euro
- Samsung Series 5 Ultra-2nd i5-2467M. Met airmiles 632 euro
De school zal voor mij +- 10 minuten fietsen zijn, dus gewicht maakt daarvoor niet veel uit, al is lichter en kleiner wel beter.
Jeej wat moet hier nou staan. Flickr