IK had eerst de gedachte om in de auto 3 hoofdsteun DVD spelers te gaan inbouwen zodat de kids onderweg films konden kijken.
Nou is het zo dat we al een iPad hebben, welke de oudste vaak onderweg gebruikt.
Daarom ben ik nu aan het kijken of ik niet beter 2 Android Tablets kan nemen (2de hands
) welke ik dan met een houder aan de hoofdsteun vast maakt.
Zit alleen nu met twee dingen waar ik nog niet uit ben.
Ten eerste, de ipad kan ik via USB opladen, neem aan dat een Android tablet dit ook moet kunnen?
en verder:
Op de iPad heb ik XBMC geinstalleerd, dit werkt goed en is bekend bij de kids.
Nou weet ik dat ze voor Android ook bezig zijn alleen ik heb geen idee vanaf welke versie android deze gaat werken.
Daarom ben ik op zoek naar een Video app welke de mogelijkheid geeft om de hoesjes te tonen van de films.
Beide jongste kunnen nog niet goed lezen daarom heb ik liever plaatjes voor ze.
Kent iemand zo een app?
Verder ga ik er van uit dat je een film vanuit een SD kaart kan afspelen,klopt dit? (heb GEEN ervaring met Android)
Nou is het zo dat we al een iPad hebben, welke de oudste vaak onderweg gebruikt.
Daarom ben ik nu aan het kijken of ik niet beter 2 Android Tablets kan nemen (2de hands
Zit alleen nu met twee dingen waar ik nog niet uit ben.
Ten eerste, de ipad kan ik via USB opladen, neem aan dat een Android tablet dit ook moet kunnen?
en verder:
Op de iPad heb ik XBMC geinstalleerd, dit werkt goed en is bekend bij de kids.
Nou weet ik dat ze voor Android ook bezig zijn alleen ik heb geen idee vanaf welke versie android deze gaat werken.
Daarom ben ik op zoek naar een Video app welke de mogelijkheid geeft om de hoesjes te tonen van de films.
Beide jongste kunnen nog niet goed lezen daarom heb ik liever plaatjes voor ze.
Kent iemand zo een app?
Verder ga ik er van uit dat je een film vanuit een SD kaart kan afspelen,klopt dit? (heb GEEN ervaring met Android)