Logitech muis?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 438995

Topicstarter
Beste Tweaker;s,

Het wordt weer eens tijd dat ik een nieuwe muis ga kopen wordt niks met die wireless muis,
Ik had zo 2maanden geleden de Logitech G300 maar die was kapot gegaan vanwegen dat er drinke derop was gevallen,
Ik wil graag wat beter;s hebben ik dacht aan de G600/G700 maar welke? kunnen jullie mij mischien advies geven het is uiteraard bedoeld voor (battlefield , Modern Warfare 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Het is een gevoelskwestie die jij alleen kenbaar kan maken ;) Je kan muizen nemen met gewichtsballetjes erin, maar het moet vooral een muis zijn die lekker in de hand ligt :) De G500 wordt ook nog steeds veelvuldig gebruikt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385882

LED"s zijn superior, lasers hebben allemaal of negatieve of positieve acceleratie problemen, voor de games die je noemt zou ik de G400 of CM storm Spawn nemen, de nieuwere G400 hebben ook geen prediction meer, G400 en CM SS hebben de beste sensor die er is de Avago ADNS-3095 en 3090 respectievelijk. Wil je veel knoppen Steelseries WoW Legendary Edition is ook heel goed met een PixArt sensor. Ik moet wel zeggen dat ik de scroll-wheel van G400 slecht vind, als de CM lekker in je hand ligt dan zou ik echt voor die mouse gaan uitstekend sensor en bouw kwaliteit.