hallo mijn accelerometer werkt niet meer na het intalleren van cm9 op de 9,7 inch proline. heeft iemand daar ook problemen mee? hoe is dat op te lossen?
gr wim
Zelfde probleem bij mij op Proline m-906 (Kruidvat 9,7"). Vlak na de verse installatie werkte alles nog wel maar na het installeren van enkele apps zat hij vast op portrait. Ik vermoed dat een app die in die modus draait de boel heeft vastgezet. Zou dit mogelijk kunnen zijn?
Ik ben nog op zoek naar een oplossing. Het schijnt vaker voor te komen.
Die achterste camera zal mij aan m'n achterste roesten. Zelfs de "goede" camera is zwaar brak vergeleken met de eerste de beste telefoon. Als ik al een camera gebruik op een tablet, zal het hooguit de voorste zijn, als webcam.
Maar wat bedoel je precies met je opmerking? Cm9 installeren zonder compatibility zip en touchscreen fix en dan eerst opstarten en schermrotatie aanzetten, voordat je de rest van de meuk installeert?
(Voor wie niet snapt hoe je met je tablet kunt werken als de touchscreen het niet doet; je kunt aan een Android tablet altijd een externe USB muis aansluiten. Gebruik de OTG poort met adapterkabeltje)
Ik ga daar verder met reageren. Twee topics voor één probleem lijkt mij wat veel.
[
Voor 4% gewijzigd door
Prutzenberg op 28-07-2012 17:27
]
Van een Tweaker verwachten we wel wat meer eigen inzet dan dit. Als je je tablet tweakt verwachten we ook dat je wat meer moeite doet voordat je hier aanklopt. Kortom, vertel eens wat je zelf al hebt geprobeerd en lees meteen ook even Het algemeen beleid door.