Mijn trouwe beestje geeft sinds kort bij het opstarten helaas weinig reactie meer...
Hij stond een nacht aan en 's ochtends blijkt hij vastgelopen te zijn. Een blauw scherm welke ook nog eens knipperde. Blauw, zwart, blauw zwart enz. Duidelijke foute boel dus.
Hierna resette ik de boel door de stekker er even uit/in te doen. Om hem vervolgens weer aan te zwengelen.
Bij het opstarten wordt het scherm geactiveerd, maar blijft wel zwart, waarna er 1 enkele harde beep volgt.
Daarna gebeurt er niks meer.
Al googlend kwam ik op de errorcodes van dv9000 laptops om hiermee te achterhalen wat er aan de hand is.
Echter alle errorcodes beschrijven 3 beeps om een diagnose te kunnen stellen.
Dus m'n vraag is, wat voor error betekent 1 beep bij het opstarten?
En natuurlijk hoe los je dit op
Hij stond een nacht aan en 's ochtends blijkt hij vastgelopen te zijn. Een blauw scherm welke ook nog eens knipperde. Blauw, zwart, blauw zwart enz. Duidelijke foute boel dus.
Hierna resette ik de boel door de stekker er even uit/in te doen. Om hem vervolgens weer aan te zwengelen.
Bij het opstarten wordt het scherm geactiveerd, maar blijft wel zwart, waarna er 1 enkele harde beep volgt.
Daarna gebeurt er niks meer.
Al googlend kwam ik op de errorcodes van dv9000 laptops om hiermee te achterhalen wat er aan de hand is.
Echter alle errorcodes beschrijven 3 beeps om een diagnose te kunnen stellen.
Dus m'n vraag is, wat voor error betekent 1 beep bij het opstarten?
En natuurlijk hoe los je dit op