Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een hele goede dag mensen

ik zit met een probleem waar ik zelf niet helemaal meer uit kom, heb al een tijdje gegooglet
maar kwam niet echt uit op een oplossing

het zit zo, ik heb van een aantal serie`s die ik heb gedownload allemaal MKV files waar zowel engelse als japanse DUB en SUB in zitten.

nou wil ik deze MKV files dus op een DVD branden maar wil er een eigen menu bij maken waar ik de episodes kan kiezen maar ook de opties aan of uit kan zetten met betrekking tot de DUB en SUB menu`s

ik ben een totale leek in dit soort dingen dus ben zelf een tijdje aan het rommelen geweest maar kwam er niet helemaal meer uit

ik heb de software programma`s van roxio dvd creator en nero (something something) geprobeert en een aantal totaal waardelose programma`s geprobeerd maar totaal geen succes

als iemand mij hier wat meer opweg mee zou kunnen helpen zou ik dat heeeeeeel erg op prijs stellen want word er nu wat kriebel van

in iedergeval al vast bedankt voor alle hulp en sorry als ik dit in een verkeerde topic heb (first time poster) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:37

Caveman

whahoehaha

Mja, roxio en nero zijn iip goede programma's om een dvd met menu te maken. Maar goed, je wilt van mkv's dvd's maken, dat is niet zo'n slimme keuze. Mkv's zijn meestal HD kwaliteit en een dvd is dat uiteaard niet. Daarbij komt dat roxio of nero de mkv's eerst moet omvormen. Nu zijn mkv's meestal voorzien van een videostream die geencoded is met x264 en aac geluid, niet ieder programma kan daar zomaar een dvd van maken. Zo te lezen wil je ook nog de ondertitels erbij hebben.

Je hebt nu net de meest moeilijke combinatie uitgekozen... om niet al teveel in details te treden en je een beetje opweg helpen, zou ik eens kijken naar ConvertXtoDVD. Dat is een 1,2,3, klik programma om dvd's te maken die redelijk wat formaten aankan. Zover ik kan beoordelen, als je de mkv's af kunt spelen op je pc dan kan ConvertX ze omvormen (geen garantie) tevens kun je subtitles aangeven, menu's maken ect.
Een tweede mogelijkheid is TMPGEnc Authoring Works, ook een all in one proggie met iets meer mogelijkheden

Als het daar niet mee lukt, ben je toch aangewezen om het in een aantal stappen te gaan doen met verschillende programma's .... videohelp.com

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:06
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:11:
[...]

het zit zo, ik heb van een aantal serie`s die ik heb gedownload allemaal MKV files waar zowel engelse als japanse DUB en SUB in zitten.

[...]
Daar gaan wij je op GoT niet mee helpen, zie ook het Algemeen beleid waarmee je tijdens het registreren akkoord mee bent gegaan.

Dit topic is gesloten.