• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 17:18
Op mijn iPhone kan ik geen nieuwe apps meer installeren. Als ik op 'Installeer app' klik in de App Store keer je terug naar je basisscherm, verschijnt het icoon van de nieuwe app maar vervolgens verdwijnt deze direct weer en krijg ik de melding "Verbinding met iTunes Store mislukt".

Het probleem treedt alleen op bij het installeren van een nieuwe app, apps updaten gaat wel goed. Op mijn iPad heb ik geen problemen.

Heb het geprobeerd via Wi-Fi en via 3G, internetverbinding is gewoon actief. Heb het ook geprobeerd met iPhone via kabel gesynct met iTunes op mijn pc, geen effect.
Wachtwoord klopt ook want als ik een fout wachtwoord invoer krijg ik netjes de melding dat mijn wachtwoord niet klopt.
Ik heb ook de iPhone opnieuw geinstalleerd en een iCloud reserve kopie teruggezet, probleem blijft bestaan.

Meeste soortgelijke problemen die ik vond zijn juist omgedraaid; updaten lukt niet, installeren wel. Vaak zijn het ook netwerk-/internetproblemen maar ik heb zeker weten een werkende internetverbinding.

Wat kan er aan de hand zijn?

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 10:19
Lijkt me een algemeen probleem met de App Store, vermoedelijk door de fix die ze aan het implementeren zijn ivm de hack die de beveiliging van in-app purchases omzeilt.

Ik heb vandaag het probleem ook met iPhone, iPad en OS X.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:50

Tens

My brain hurts

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Het was een tijdelijke storing.

• Snoz Lombardo
De storing kwam inderdaad toevallig op het moment dat ik al problemen had, die had ik zeker al twee dagen eerder. En ik kan nu nog steeds alleen apps updaten, niet installeren. Wel op de iPad en in iTunes.

Iemand een idee?

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Je kan proberen om in je instellingen even uit te loggen uit de Store en dan opnieuw in te loggen. Misschien dat dat helpt.

Je kan nog proberen om even geen iCloud kopie terug te zetten en kijken of het probleem er dan nog steeds is. Vreemd probleem.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• Snoz Lombardo
Ik heb inderdaad weer een herstel gedaan maar dan zonder terugzetten van een iCloud backup, probleem is nu verholpen.
Ik snap echter niet waar het probleem nu heeft gezeten. Ik heb alle apps die ik had weer teruggezet dus er was geen app die het probleem veroorzaakte. Instellingen waren ook niet gewijzigd. Weird.

• Verados
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-03-2019
Beste Mensen,

Ik zit nu op stage en wil de Ipad connecten met een printer. Maar daarvoor heb ik app nodig uit de App Store van apple. helaas krijg ik ook de melding dat het apparaat geen verbinding kan maken met Itunes. Het apparaat is al diversen keren herstart, echter heeft dit niet geholpen....
Heb de printer getest met een Android, maar het probleem is nog niet verholpen met de Ipad.
Systeem is geupdate naar iOS 8.2

Heeft iemand een oplossing?? Deze uitdaging begint nu wel vervelend te worden :? .

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

App Store (en iTunes store) liggen er op dit moment uit (zie nieuws: App Store en iTunes zijn offline door onbekende oorzaak). Er is dus niks want je kunt doen.

Afgezien daarvan is het niet echt handig om een 3 jaar oud topic op te graven met een ander probleem. Deze gaat daarom op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee