Ik zoek een smartphone van ongeveer 150 euro.
Bij deze prijs reken ik ook tweedehands toestellen.
Ik kom van een HTC legend. Deze wordt te sloom met navigatie waardoor hij soms te laat een bocht aangeeft of vastloopt.
Ook wordt het batterijklepje een beetje lam en valt hij er wel eens af waardoor ik geen bereik heb,
Wat doe ik met de telefoon:
Whatsapp
Navigatie
Foto's
HTC Desire Z
Plus - Al bekend met HTC software. Goede ervaring met support. Stevig gebouwd. fysiek toetsenbord.
min - Onbekend
LG Optimus 2X Speed P990
Plus - Duel-core, 8 mp camera (?)\
Min - Onbekend
Nokia N8
Plus - Gratis navigatie ook in buitenland, goede camera.
Min - Niet perfect te synchroniseren met mijn tablet - asus transformer
Nu is zijn mijn vragen welke zouden jullie nemen en waarom, of heb je nog één toe te voegen aan het lijstje ?
Ik sta ook open voor adviezen met nokia etc. alleen wist ik niet goed welke konden concurreren met de genoemde android phones
Bij deze prijs reken ik ook tweedehands toestellen.
Ik kom van een HTC legend. Deze wordt te sloom met navigatie waardoor hij soms te laat een bocht aangeeft of vastloopt.
Ook wordt het batterijklepje een beetje lam en valt hij er wel eens af waardoor ik geen bereik heb,
Wat doe ik met de telefoon:
Navigatie
Foto's
HTC Desire Z
Plus - Al bekend met HTC software. Goede ervaring met support. Stevig gebouwd. fysiek toetsenbord.
min - Onbekend
LG Optimus 2X Speed P990
Plus - Duel-core, 8 mp camera (?)\
Min - Onbekend
Nokia N8
Plus - Gratis navigatie ook in buitenland, goede camera.
Min - Niet perfect te synchroniseren met mijn tablet - asus transformer
Nu is zijn mijn vragen welke zouden jullie nemen en waarom, of heb je nog één toe te voegen aan het lijstje ?
Ik sta ook open voor adviezen met nokia etc. alleen wist ik niet goed welke konden concurreren met de genoemde android phones
[ Voor 7% gewijzigd door snoos op 23-07-2012 16:51 ]