Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Acer Veriton X - Hoe PCIe kaart plaatsen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe X4610G binnen en een wlan pci adaptor, want dat leek me een beter idee dan een usb dingetje. Hoe plaats ik dat? Moet je echt zagen in een nieuwe computer?
Die metalen afdekjes lijken gelast of stevig gelijmd te zijn ... (en mijn vinger heeft al een pleister) Je moet zo'n slot toch eenvoudig kunnen gebruiken?

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/6668/20120721001559.jpg

Thanx.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
volgens mij is het geen PCIe connector die op die WLAN kaart zit.
Dat is gewoon PCI x1 oid.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Tangetje pakken en eruit breken.

@hardwarejunk. PCI x1 bestaat niet.

Verwijderd

Je kan ze toch 'heen en weer wippen totdat hij afbreekt'? Net als bij een paperclip.

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 09:57
TERW_DAN schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:24:
Tangetje pakken en eruit breken.

@hardwarejunk. PCI x1 bestaat niet.
:F het is laat ;)

tang pakken en gewoon dat ding er uit scheuren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door w4v3g0d op 21-07-2012 00:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 00:25:
Je kan ze toch 'heen en weer wippen totdat hij afbreekt'? Net als bij een paperclip.
Moet je wel heel hard ''wippen'', hij zit niet op 2 of 4 puntjes, maar het hele middendeel zit muurvast (ijzer op ijzer) denk niet dat ik dat durf, een schroevendraaier past er ook niet tussen ...
(Overigens past mijn pci ook niet die beugel is te lang, maar dat geheel terzijde )

Verwijderd

Moederbord er uit schroeven, en met een zaag aan de gang gaan?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Met die dingen moet je soms best lomp zijn om ze eruit te krijgen. Zolang je het moederbord maar niet raakt kan je zo lomp zijn als je wilt.

Verwijderd

Topicstarter
Vrees het .... tot zover en ik quote Acer ''Dankzij het modulaire ontwerp zijn onderdelen eenvoudig zonder gereedschap te bereiken'' 8)7

(Het onderste lipje heb ik op de foto 1cm omgebogen, das het enige wat lukt, voor de rest zit ie over de hele rode streep vast)

Afbeeldingslocatie: http://img594.imageshack.us/img594/6987/20120721005359.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 00:59 ]

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:45
Phillips schroevendraaier erin zetten, en dan bewegen.

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Verwijderd

Moederbord er uitschroeven, een schroevendraaier tussen zetten en er met een hamer op slaam. Dat moet lukken.

Dat is wel typisch acer zeg. uitbreidingssloten vast solderen..

Verwijderd

Topicstarter
Besloten om niet met hamer, zaag en dremel aan de gang te gaan bij een nieuwe pc. Ook het uitschroeven van een moederbord vind ik net te, het wordt dus toch een usb dongle...

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zo vast zit het niet hoor. Stop een kruisschroevendraaier in de kruisjes en beweeg deze met kracht van links naar rechts. Eventueel met een tang vastpakken en los bewegen. Dit is echt binnen 10 sec los te krijgen.

• TopTon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20:08

TopTon

Power 2 PC's

Ik heb precies dezelfde kast alleen andere inhoud, maar als je voorzichtig het kapje heen en weer beweegt met een schroevendraaier dan kan knapt er heel makkelijk.
De kant met 1 ''laspuntje'' zal door de schroevendraaier knappen en kan je de rest door metaalmoeheid (gewoon veel heen en weer bewegen) moeten knappen.

Acer V5-573G + (i5 3570k+8GB+GTX 760)= Plezier :)

Pagina: 1