Toetsenbord en muis gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 367 views

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-02 10:18

Koenvh

Hier tekenen: ______

Topicstarter
Hallo daar.

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een nieuw toetsenbord/muissetje. Ik gebruik nu een Logitech Wave, maar die begint kuren te vertonen.
-Hij is draadloos, wat ik nogal vervelend vind... Signaal is niet geweldig terwijl de ontvanger er maar 15cm er vandaan staat.
-Muis wil nog wel eens vast zitten in bijv. de rechtermuisknop... Niet echt handig, vooral tijdens games. -Toetsenbord ondersteunt slechts 2 toetsen, dus tijdens racegames met nitro o.i.d. werkt dat dus voor geen meter.
-BIOS ondersteunt de muis en toetsenbord niet, dus ik moet een ander toetsenbord gebruiken om te kunnen kiezen tussen Ubuntu en Win7.

Tijd voor een upgrade dacht ik zo. Belangrijkste dingen die ik doe zijn gamen, en voor de rest moet een gaming keyboard ook met de andere dingen werken. (Programmeerwerk e.d.), ook gelijk een gaming mouse omdat ik gelijk goed wil uitpakken.

Ik dacht zelf aan iets als dit:
- pricewatch: Logitech G110 Gaming Keyboard (Qwerty)
- pricewatch: Logitech G300 Gaming Mouse

Iemand suggesties voor betere opties?

Alvast bedankt!
Koen

🠕 This side up

Verwijderd

Ik zou in plaats van G300 de G400 of CM Storm Spawn of als je meer knoppen wil kan je de
Steelseries WoW Legendary Edition nemen die hebben een beter sensor en de LED's van G110 verlichten sommige toetsen niet helemaal goed. Als je geen macro knoppen gebruikt neem een gewoon KB. Een andere optie is eventueel deze of deze

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 00:09 ]

Verwijderd

Hallo, ik heb een g300 voor je als je nog opzoek ben

20 euro voor de muis
6,95 verzending

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:44

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviestopics horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Verder - dit topic is bijna vier jaar oud. Hoogstwaarschijnlijk is TS niet meer op zoek. Dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.