Toon posts:

snelste low profile videokaart

Pagina: 1
Acties:

gamepc1986

Topicstarter
Hallo allemaal ik heb een acer aspire x1300.
Der zit pcie 16x op maar kan alleen low profile in .
Wie weet wat de snelste low profile kaart is van dit moment.

Verwijderd

hd 6850

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
http://tweakers.net/price...VoS556VpCmzim5I9H1YqvKX0A ?
Gefilterd op PCIe/PCIe 2.x/3.x en op low profile, daarna gesorteerd op GPU speed B)

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

gamepc1986

Topicstarter
kan ik daar mee startrek online spelen denkje ?

• 0xDEADBEEF
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Geen idee, maar deze twee bruikbare bronnen kwam ik tegen bij google ;) zoektermen waren "star trek online system requirements".
http://sto-forum.perfectworld.com/showthread.php?t=33083
http://sto.perfectworld.com/about/faq#REQUIRMENTS

"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
Afox HD7850
Is van een japans merk helaas is deze bijna niet te krijgen met een beetje geluk binnenkort op ebay of via een retailer.

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

0xDEADBEEF schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:27:
Gefilterd op PCIe/PCIe 2.x/3.x en op low profile, daarna gesorteerd op GPU speed B)
Want kloksnelheid is het enige wat de prestaties van een kaart bepaalt... De GT640 staat bovenaan, maar volgens mij is een HD6670 sneller.
maarten12100 schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 05:44:
Afox HD7850
Is van een japans merk helaas is deze bijna niet te krijgen met een beetje geluk binnenkort op ebay of via een retailer.
Bij dit soort exotische kaarten zou ik ook maar even kijken of er wel voldoende voeding en airflow is (of eigenlijk, ik zou niet kijken want ik weet toch al dat het antwoord "nee" is).

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08-2025
bwerg schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:55:

Bij dit soort exotische kaarten zou ik ook maar even kijken of er wel voldoende voeding en airflow is (of eigenlijk, ik zou niet kijken want ik weet toch al dat het antwoord "nee" is).
De koeler werkt goed genoeg ook al zal het natuurlijk niet een heel koel of stil systeem opleveren.
Van die voeding als het een acer oem voeding is dan zou ik met zo'n mooie kaart niet gokken.

• Helixes
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
bwerg schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 11:55:
[...]

Want kloksnelheid is het enige wat de prestaties van een kaart bepaalt... De GT640 staat bovenaan, maar volgens mij is een HD6670 sneller.
Maakt op zich niet zoveel uit. Althans, volgens TPU
gamepc1986 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:50:
kan ik daar mee startrek online spelen denkje ?
Om daar antwoord op te geven, zul je ons eerst moeten vertellen op welke reso je dat zou willen spelen. Ik denk dat 1080p al te veel gevraagd is voor de budgetmodelletjes, bij voorbeeld.

[ Voor 31% gewijzigd door Helixes op 22-07-2012 12:19 ]

License to use this text for use in LLM-related products and services can be purchased for €1.000

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 18:12

LnC

The offending line...

Kijkende naar de specs van je opgegeven machine, Acer Aspire X1300 moet je ook voor jezelf nagaan, of een aftermarket videokaart gaat passen in je behuizing, en of je voeding toereikend is.
Meestal hebben die "kleine" desktops aparte maten en vormen van b.v. een videokaart. Het kan zijn dat dat tegenwoordig niet meer zo is. :9
Pagina: 1