Ik ben bezig een laptop van een vriend opnieuw te installeren. Dit heb ik gedaan dmv de ingebouwde recovery.
De vraag van mijn maat was of ik zijn C schijf wat kleiner kon maken omdat hij zijn data liever op een andere partitie los van het OS opslaat. Het geval is echter dat de partitietabel een probleem verzorgt.
Ik heb de C schijf al zonder problemen weten te verkleinen.
Echter heb ik nu een ongepartitioneerd stuk HD van ca 150 GB. "Hiernaast" zit een recovery Partitie van 12 GB waarnaast nog een stuk ongepartioneerd HD zit. Hoe kan ik deze 2 stukken ongepartitioneerd HD samenvoegen als dit al mogelijk is? En is het anders mogelijk de Recovery partitie te verplaatsen dmv een sluwe truc?
Even voor de beeldvorming:
| System(199MB) | C_drive | Ongepartitioneerd | Recovery | Ongepartitoneerd |
Alvast bedankt voor eventuele suggestie's en antwoorden.
De vraag van mijn maat was of ik zijn C schijf wat kleiner kon maken omdat hij zijn data liever op een andere partitie los van het OS opslaat. Het geval is echter dat de partitietabel een probleem verzorgt.
Ik heb de C schijf al zonder problemen weten te verkleinen.
Echter heb ik nu een ongepartitioneerd stuk HD van ca 150 GB. "Hiernaast" zit een recovery Partitie van 12 GB waarnaast nog een stuk ongepartioneerd HD zit. Hoe kan ik deze 2 stukken ongepartitioneerd HD samenvoegen als dit al mogelijk is? En is het anders mogelijk de Recovery partitie te verplaatsen dmv een sluwe truc?
Even voor de beeldvorming:
| System(199MB) | C_drive | Ongepartitioneerd | Recovery | Ongepartitoneerd |
Alvast bedankt voor eventuele suggestie's en antwoorden.