Asus N53SV wordt heet tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Mijn Asus N53SV laptop wordt tijdens het spelen van Need For Speed World rond de 70°C, Hierbij komt er veel warme lucht uit de laptop en maakt de fan veel lawaai.
volgens de systeemvereisten kan mijn laptop dit spel met gemak aan.

Hierbij een screenshot van HWMonitor:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/10zo8io.jpg

Is dit nog normaal?

Verwijderd

Is normaal.
Makkelijk op te lossen door er een notebook/laptop koeler eronder te plaatsen voor een paar centen en je temps zakken.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Dus dit is niet schadelijk voor de pc?

Verwijderd

Hij wordt rond de 70° :P

Als hij nu 99°+ zou worden, dan zou ik me zorgen beginnen te maken. De N53 heeft zo ongeveer de best beschikbare koeling die je kan krijgen: de meeste laptops worden al snel boven de 90°.

Verwijderd

Is niet schadelijk alleen zou ik er een laptop koeler bij kopen en die onder de laptop plaatsen voor optimaal gebruik en levensduur.

Verwijderd

Optimaal gebruik.. Volgens mij maakt een cooler het slechts minder gebruiksvriendelijk. Los daarvan gaat een chip al snel 10 a 20 jaar mee, en over die 2 graden die je met een losse cooler bespaart moet je je echt niet druk maken...

• NaoPb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-11 14:10

NaoPb

Hurr durr i are fix pc

Je moet niet vergeten dat laptops vaak warmer worden dan desktops, helemaal tijdens gamen of andere cpu/gpu intensieve applicaties.

Ik vind dit dan nog wel een nette temperatuur eigenlijk.

Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!

Pagina: 1