Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Hansolo776
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-05 16:48
Ik heb altijd iphone oortjes gebruikt maar ik had daar altijd last mee dat ze heel zacht zijn maar als ik dan m'n handen eromheen doe dan worden ze wel hard, dit komt denk ik door de gaatjes die achter in zitten.

Nu dacht ik erover om nieuwe oortjes te gaan kopen want als ik bijvoorbeeld in de auto zit of op de fiets hoor ik er helemaal niets van.

Weet iemand oortjes die niet te duur zijn en toch goede kwaliteit hebben en die dat probleem niet hebben met dat je je handen om je oren moet doen om goed te kunnen luisteren, iemand dacht dat dat in ear oortjes heet.

Bedankt alvast

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-11 16:02
ik heb deze al geruime tijd: http://www.ebay.com/itm/NEW-Black-In-Ear-Earphone-Headphones-For-CX400-IPOD-MP3-MP4-PSP-High-Quality-/180931634468?pt=US_Headphones&hash=item2a205da524

En ik moet zeggen, it's a bang for the buck. en anders zou ik m'n oren eens laten uitspuiten. :p

• Hansolo776
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-05 16:48
Ziet er goed uit :D en niet duur. Zolang dat probleem maar verholpen is :)

• Boefmans
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-11 10:32
Pas wel op, nadeel van slechte en goedkope oortjes: geluid komt slecht en vervormt door, je zet het harder om te horen (feitelijke zelfde als oortjes aandrukken), na 3 jaar serieuze gehoorbeschadeging.

Percentage mensen met gehoorproblemen neemt hard toe, wss door dit soort oortjes. Maw, ik zou mijn dochter er niet mee laten lopen :-)

mixing a drink and music

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Hansolo776 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 18:44:
Weet iemand oortjes die niet te duur zijn en toch goede kwaliteit hebben en die dat probleem niet hebben met dat je je handen om je oren moet doen om goed te kunnen luisteren, iemand dacht dat dat in ear oortjes heet.
Definieer "niet te duur", want de één vind een euro of twintig al genoeg waar een ander zonder problemen tot wel honderd(en) euro's neer kan/wil leggen.

Wat voor oortjes heb je nu, want intra aural (in-ear) is er in twee smaken. Een ear-bud is ook in-ear, maar gaat minder ver je oor in. Met een echte in-ear zou je haast geen verschil moeten merken als je je hand om je oor doet.

Tevens een schop richting Mobile Aankoopadviesforum aangezien het hier om een hoofdtelefoon voor onderweg gaat en niet om een HiFi-hoofdtelefoon.
$9,90, wat een kwart van de normale prijs is en ook nog eens uit China. Hoe groot is de kans wel niet dat dit nep is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

bol.com heb je voor 20,- best wel keuze, zelf heb ik Sony's van 19,95 gekocht. Heb wel In-Ear en vind dat een prima prijs. Je kunt op www.dealextreme.com voor 2$ ook oortjes kopen ( zie meest verkochte ) zijn van die oranje die heb ik ook gehad en prima geluid.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1