[iPad]Laten vallen op volumeknop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Iemand is zo slim geweest om de iPad te laten vallen, nu is het scherm verder helemaal oké, maar hij is precies op de volumeknop gevallen, zie hier:
foto van boven
foto van opzij

Nu is het probleem dat de volumeknop ingedrukt blijft en je dus constant de "volume op stil" indicator op het scherm ziet:
gevolg

Wat moet ik hiermee? Kan ik naar de Apple Store en zullen ze m (voor een absurd bedrag) repareren? Zelf ermee aan het werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Apple zelf zal een nieuwe case en waarschijnlijk PCB willen pushen, en dat is in feite een nieuwe iPad. Je kunt naar een externe reparateur gaan, en die vragen waarschijnlijk minder maar gebruiken als het de casing is waarschijnlijk niet originele onderdelen. Het is de vraag hoe zeer je daar mee zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meller14
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-08 16:25
*snip* is extern maar doet wat je wil, voor een veel lagere reparatie prijs;)
Gewoon mailtje sturen met je vraag of kom er gewoon langs.
Zoals hierboven is aangegeven

[ Voor 15% gewijzigd door Daedalus op 24-07-2012 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Je kan ook gewoon langs de Apple Store en vragen wat een eventuele vervanging of reparatie kost. Je bent aan niks verplicht: als je het te duur vindt dan weiger je het gewoon. Als je de prijs redelijk vindt, dan accepteer je de reparatie/vervanging en heb je na de reparatie/vervanging nog garantie ook.

Als je het te duur vindt, dan ga je via een externe reparateur. Dan heb je wel geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10:22
En indien dat te duur kan je er altijd zelf nog een tang opzetten en kijken of je em wat rechter kan buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11:30

dimako_

Vogel

En de schade verhalen op de verzekering van die 'iemand'?
Je hebt de ipad niet zelf laten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb iets vergelijkbaars gehad met een iPod touch. Met een aardappelschilmesje heb ik de behuizing terug kunnen buigen waarna het scherm terug in de behuizing zakte en de volume toets weer functioneerde. Mooi is de deuk niet, maar het probleem is wel opgelost.

Het lijkt aan de hand van de foto's dat er wel een manier moet zijn om de behuizing gedeeltelijk in zijn oude vorm terug te krijgen.

En verder eens met het advies hierboven. Als je hem niet zelf hebt laten vallen gebruikmaken van de aansprakelijkheidsverzekering van de dader.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Pagina: 1