Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
Daar heb je juist speciale molexkabeltjes voor.

Maargoed, juist kleuren bij elkaar kan het wel in iedergeval.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

(resp 5 en 12v).
Je kan het wel zelf allemaal aan elkaar draaien, mits je dus maar de juiste pinnen aanhoud.
Maar wil je dan continue 4 fans volle snelheid laten draaien? Dan zou ik eerder kijken naar een fanspeed controller.
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 20-07-2012 17:42 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zou zo'n molex splitter gebruiken of een speciale molex naar 2x / 4x fan kabel.
Of als je het echt netjes wilt doen, gewoon solderen en er dan een paar mooie krimpkabeltjes omheen doen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
Verwijderd
pricewatch: Scythe Kaze Q Black
Of
pricewatch: Zalman ZM-MFC1 Plus (Zwart)
Als je geen 3,5" slot hebt.
[ Voor 37% gewijzigd door prutser001 op 23-07-2012 11:46 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ik heb eigenlijk geen plaats voor een 2,5" of 3.5" slot. Wou een interne inbouw en OS besturingprutser001 schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:44:
Is dit geen oplossing?
pricewatch: Scythe Kaze Q Black
Of
pricewatch: Zalman ZM-MFC1 Plus (Zwart)
Als je geen 3,5" slot hebt.