Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pricewatch: via sliders uitgefilterde items komen niet terug

Pagina: 1
Acties:

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
Als ik in de pricewatch naar laptops aan het zoeken ben, en mijn selectie beperk met de filters, dan valt het me op dat ik bij terugzetten van sliders naar links, zelden het oorspronkelijke aantal items krijg. Stel dat ik bijvoorbeeld de minimum Wh van de accu zo naar rechts verschuif dat er bijna geen laptops meer voldoen, en ik schuif de slider weer geheel naar links, dan komen lang niet alle eerder geselecteerde laptops terug. Waarschijnlijk is dit omdat er geen Wh in de specificatie staat. Stel ik de capaciteit van de tweede schijf in op iets boven 0 en daarna weer terug op 0, dan zijn bijna alle laptops uit de selectie verdwenen. Waarschijnlijk blijven de laptops zonder tweede schijf nu buiten beeld. Hetzelfde kan optreden bij sliders die niet met waarde 0 beginnen, zodat je laptops met specs kleiner dan de laagste waarde niet meer terug krijgt. Het enige wat je dan kan doen is het resetten van alle filters en opnieuw beginnen. Bij filteren via checkboxes is er geen probleem, omdat je daarmee alles weer netjes uit kan zetten.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-11 11:18

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Dit is inderdaad geen wenselijke situatie. Filterkeuzes moeten herstelbaar zijn. Ik zal volgende week eens informeren bij de devvers of dit issue eenvoudig verholpen kan worden.