Ik heb een paar weken terug tijdens een onhandige actie de connector voor de keyboard flatcable van mijn laptop kapot gebroken. Ik probeer nu al enige tijd een dergelijke connector te vinden. Ik heb bij de voor mij bekende websites (Farnell, RS) gezocht maar nog niet gevonden. Ik ben nu al een aantal weken marktplaats aan het afstruinen naar iemand die een defecte laptop heeft om op die manier redelijk goedkoop aan zo'n mobo te komen (en dus de connector). Echter, tot dusver ben ik één keer door iemand opgelicht en heb ik één keer een verkeerd mobo ontvangen...kortom het gaat nog niet zo goed......
Na enig zoekwerk heb ik ontdekt dat de volgende Dell laptops hetzelfde toetsenbord hebben en daaruit concludeer is dat ze dan ook dezelfde connector gebruiken:
Inspiron 1420, 1520, 1521, 1525, 1526
Vostro 1400, 1500
XPS M1330, M1530
Het gaat om onderstaande connector. Hij is wit van kleur met een zwart 'klepje' dat omhoog kan klappen. Hopelijk is er iemand die me hiermee verder kan helpen. Ik kan overigens zelf de connector vervangen als ik er een heb.

Na enig zoekwerk heb ik ontdekt dat de volgende Dell laptops hetzelfde toetsenbord hebben en daaruit concludeer is dat ze dan ook dezelfde connector gebruiken:
Inspiron 1420, 1520, 1521, 1525, 1526
Vostro 1400, 1500
XPS M1330, M1530
Het gaat om onderstaande connector. Hij is wit van kleur met een zwart 'klepje' dat omhoog kan klappen. Hopelijk is er iemand die me hiermee verder kan helpen. Ik kan overigens zelf de connector vervangen als ik er een heb.