[c++] OnIdle??

Pagina: 1
Acties:
  • 115 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wanneer wordt in een MFC applicatie de method OnIdle aangeroepen (CWinApp::OnIdle)?

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 19:57
Als er voor de rest nix te doen is.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11-2025

Korben

() => {};

* best wel harde sgop *

Tja, ik heb geprobeerd om zoiets voor mekaar te krijgen, maar mijn overrided OnIdle wordt toch schijnbaar nooit aangeroepen. Dit is de code voor de functie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
BOOL CPerfect32App::OnIdle(LONG lCount) 
{
    CString windowText;

windowText.Format("%d", lCount);

m_pMainWnd->SetWindowText(windowText);

return CWinApp::OnIdle(lCount);
}

Maar de titel van mijn venstert verandert toch echt niet. How come?

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

Verwijderd

ik denk dat je venster zelf bezig is met berichten ontvangen (voorgrond)

Verwijderd

Op dinsdag 27 maart 2001 15:32 schreef Verstappen het volgende:
Wanneer wordt in een MFC applicatie de method OnIdle aangeroepen (CWinApp::OnIdle)?
When no Windows messages are being processed, the framework calls theCWinApp member functionOnIdle (described in the Class Library Reference).

Override OnIdle to perform background tasks. The default version updates the state of user-interface objects such as toolbar buttons and performs cleanup of temporary objects created by the framework in the course of its operations.

• stylee
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09-2021

stylee

blah zeg ik je

[ot]

Yarvieh: leuke sig :)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op donderdag 21 maart 2002 17:06 schreef Yarvieh het antwoord op de vraag van de topicstarter
heb je al eens naar de datum gekeken van die openingspost? :)

Xenophage: heb je niet toevallig een koetje draaien of iets anders dat ervoor zorgt dat je cpu 100% load heeft?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 19:20 schreef OiSyN het volgende:
heb je al eens naar de datum gekeken van die openingspost? :)
Euhhh right... hmmmzz.. maaare... 't is toch goed om te zien dat het een jaar na dato nog steeds in de manual staat toch , stel je voor dat ze het verwijderd hadden ofzo >:)

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:26

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

good point :P

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1