Hoeft van mij niet zo uitgebreid. Als er ergens aangegeven wordt dat er msata aanwezig is, is de rest wel zelf uit te zoeken. Maar het mooiste is denk ik aantal aansluitingen en aandat aanwezige schijven los specificeren.
Juist het geen wat nog een beetje aan een laptop te tweaken is is niet goed te vinden.
Aantal geheugensloten is ook zo iets. Als ik 4 sloten wil, om 4 maal 4 GB te draaien is het handig dat te kunnen selecteren. Hoe veel geheugen er in zit bij aankoop is dan ondergeschikt. Ook hier zou het mooiste zijn sloten en aanwezige modules los noemen.
En als ik dat toch offtopic nice to haves aan het spuien ben kan mat/glanzend scherm er ook wel bij.
Het is veel werk om 1000 laptops aan te passen. Dat er nu geen tijd voor is snap ik. Maar als de PW niet meegaat met nieuwe technieken/specificaties wordt het minder interessant.
Ik heb nu ook veel gegoogled en andere sites bezocht terwijl mijn vorige laptop eigenlijk geheel gebaseerd was op PW/GoT. PW om uit te vogelen welke laptops aan de eisen voldoen, dan GoT voor de ervaringen en weer PW voor de beste deal. Heb nu een N76 op het oog, Niet dankzei de PW. Terwijl juist de PW zo lekker werkt.
Nu is de vraag natuurlijk ook hoe veel tweakers op zoek zijn naar een mat scherm of meerdere schijven.
Ik verwacht niet dat het nu ineens gedaan wordt hoor, maar als wij gebruikers niet zeggen wat we willen kunnen jullie het nooit maken