Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bestaat er een site met zonnepanelen installateur reviews? Ik wil de mijne graag kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonnigtype
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12-2021

zonnigtype

zonne-energie voor iedereen

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:41:
Bestaat er een site met zonnepanelen installateur reviews? Ik wil de mijne graag kwijt.
http://www.1miljoenzonnep...en-vergelijk/leveranciers

Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Site gevonden en mijn bijdrage geleverd. Als het bijbehorend forum een maat is voor de verkeersdrukte/deelname dan ziet het er niet echt goed uit. Nog betere suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonnigtype
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-12-2021

zonnigtype

zonne-energie voor iedereen

Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 11:03:
Site gevonden en mijn bijdrage geleverd. Als het bijbehorend forum een maat is voor de verkeersdrukte/deelname dan ziet het er niet echt goed uit. Nog betere suggesties?

[...]
Neen, dat is de enige die ik ken, en ja, het gaat al vanaf het begin traag daar.

* edit * Greenchoice heeft ook een lijstje. Maar ja, of dat wel zo betrouwbaar en onafhankelijk is...

http://www.greenchoice.nl...-opwekken/met-zon/enquete

Uiteraard is elk initiatief in die richting meegenomen. Maar je moet er wel je hart en ziel in steken. Reken niet op verpletterend veel bedankjes, mensen zijn tegenwoordig vooral verwende infoconsumenten. Structureel bijdragen aan het verhogen van de feestvreugde is er veelal niet meer bij (bij GoT kan het echter meevallen, maar een "verdienmodel" is er natuurlijk niet bij...).

Daarbij komt natuurlijk dat het vaak om "gevoelige" info gaat. Lastig om een beetje neutraal te proberen te formuleren dat er iets of veel fout is gegaan. En een echt goede waardering geven blijft lastig. Bij PV al helemaal. Veel problemen duiken pas veel later (jaren later) op: dus dan moet een oordeel over een leverancier ook de afhandeling van problemen na zo'n lange tijd bevatten. Lastig.

Vergeet niet: ik heb nu bijna 330 leveranciers van panelen en PV-systemen (in NL actief) in een lijst staan. Ga er maar aan staan om daar inhoudelijk over te oordelen, en probeer dat in de loop van de tijd maar eens bij te gaan houden. En wie dat dan zou moeten gaan doen. En wat 'ie daar dan aan zou hebben, laat staan aan "overhouden"... :/

Zuukzes!

[ Voor 5% gewijzigd door zonnigtype op 26-07-2012 12:42 ]

Sag nicht: "Ich habe die Wahrheit gefunden", sondern: "Ich habe eine Wahrheit gefunden" (Kahlil Gibran, 1883 - 1931)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Hein,

Ik zit met hetzelfde probleem, er zijn wel wat websites die hier mee begonnen zijn maar een echte duidelijke website met veel reviews heb ik ook nog niet gevonden. Ik ken wel een website die er mee bezig zijn, waarmee je door middel van reviews ook offertes kunt vergelijken: http://degroenebron.nl/. Maar ook zij zijn nog niet erg groot. We blijven zoeken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog een site waar je reviews kunt posten of na lezen

Dit is spam. Zie Het algemeen beleid.

[ Voor 45% gewijzigd door Rone op 23-04-2014 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollie1965
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 20:39

ollie1965

Op zoek naar energiebesparing

Verwijderd schreef op zondag 20 april 2014 @ 14:23:
Ik weet nog een site waar je reviews kunt posten of na lezen

*knip*
Mmmmm, niet echt actief en up to date.
Vergelijken blijkt toch moeilijk voor een forum

[ Voor 11% gewijzigd door Rone op 23-04-2014 16:29 ]

Hoe meer ik weet, hoe meer ik weet dat ik te weinig weet

Dit , hierom en hierom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.1miljoenzonnep...en-vergelijk/leveranciers komt in Google in ieder geval als eerste naar boven als ik zoek op installateurs.

Zelf ben ik ook op zoek naar dit soort media.....

[ Voor 15% gewijzigd door teacher op 12-11-2014 22:35 . Reden: Linkje geknipt. ]

Pagina: 1