Voor mijn werk zoek ik een nieuwe laptop. Ik zal deze gebruiken voor het bouwen van (eenvoudige) sites, waarbij ook wel enig grafisch werk komt kijken. Daarnaast zal ik er presentaties op maken en geven (moet dus op diverse beamers aangesloten kunnen worden en over een fatsoenlijke accuduur beschikken). De laptop zal ook regelmatig onderweg zijn (stevigheid is wat mij betreft belangrijker dan gewicht). Daarbij zal het waarschijnlijk ook wel voorkomen dat er mensen meekijken op het scherm, dus is 17" misschien handiger?
Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor Asus of Dell aangezien Apple boven mijn budget ligt, maar het wordt mijn eerste laptop dus ik heb wat dat betreft geen enkele ervaring. En door alle soorten/maten/types zie ik door de bomen het bos niet echt meer...
SSD zou ook mooi zijn, mijn budget is 900,- dus of dat haalbaar is?
Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor Asus of Dell aangezien Apple boven mijn budget ligt, maar het wordt mijn eerste laptop dus ik heb wat dat betreft geen enkele ervaring. En door alle soorten/maten/types zie ik door de bomen het bos niet echt meer...
SSD zou ook mooi zijn, mijn budget is 900,- dus of dat haalbaar is?