Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

900 euro laptop voor werk/onderweg/presenteren

Pagina: 1
Acties:

• Slagers
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 14:03
Voor mijn werk zoek ik een nieuwe laptop. Ik zal deze gebruiken voor het bouwen van (eenvoudige) sites, waarbij ook wel enig grafisch werk komt kijken. Daarnaast zal ik er presentaties op maken en geven (moet dus op diverse beamers aangesloten kunnen worden en over een fatsoenlijke accuduur beschikken). De laptop zal ook regelmatig onderweg zijn (stevigheid is wat mij betreft belangrijker dan gewicht). Daarbij zal het waarschijnlijk ook wel voorkomen dat er mensen meekijken op het scherm, dus is 17" misschien handiger?

Gevoelsmatig heb ik een voorkeur voor Asus of Dell aangezien Apple boven mijn budget ligt, maar het wordt mijn eerste laptop dus ik heb wat dat betreft geen enkele ervaring. En door alle soorten/maten/types zie ik door de bomen het bos niet echt meer...

SSD zou ook mooi zijn, mijn budget is 900,- dus of dat haalbaar is?

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:18
Je zou laptops zonder SSD's niet perse moeten uitsluiten in je zoektocht, maar bijvoorbeeld naar laptops van +- 700/750 moeten kijken, dan kun je bijvoorbeeld een 128/256GB SSD er nog zelf inbouwen, op de plek van je DVD drive.

• Slagers
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 14:03
Ik sluit niets uit ;)

Verwijderd

Ik denk dat je budget net iets te laag is voor iets fatsoenlijks. Voor webdevelopment wil je toch een 1080p scherm. Dan heb je:

Inspiron 15R SE: € 780 met cache SSD.
Inspiron 17R SE: € 804

pricewatch: Asus N56VM-S4050V
pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1023V

Als stevigheid en accuduur van belang zijn, dan is de asus een betere keuze in mijn optiek. Maar daarmee ga je over het budget als je een SSD wilt hebben (en dat wil je zeker).

• Axon
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-11 13:18

Axon

Dikke tetten

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:03:
Ik denk dat je budget net iets te laag is voor iets fatsoenlijks. Voor webdevelopment wil je toch een 1080p scherm. Dan heb je:

Inspiron 15R SE: € 780 met cache SSD.
Inspiron 17R SE: € 804

pricewatch: Asus N56VM-S4050V
pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1023V
Die vallen toch binnen zijn budget (max 900 euro)?
Met het overgebleven bedrag kan hij dan een goede SSD erbij kopen van 128gb zoals een crucial m4 of een samsung 830 :)

Tetten.

Verwijderd

Met de cache SSD heb je geen losse SSD nodig. Maar ik denk dat iemand met zijn eisen wel waarde hecht aan de extra accuduur + bouwkwaliteit die de asus bied.
Pagina: 1