Aanmaningen verstuurd naar opgeheven email adres

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
Goed dat je je er niet zomaar bij neerlegt.

Maar één ding, Profinca is geen deurwaarder maar een incassobureau en je zult hiervan niet direct als wanbetaler in de boeken komen. Profinca kan sowieso niet zoveel meer dan jou brieven sturen en indien nodig de zaak bij een deurwaarder leggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Makkelijk op 23-07-2012 18:12 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Painore schreef op maandag 23 juli 2012 @ 16:54:
Inmeso had mijn adres gegevens, een briefje sturen was dus een kleine moeite geweest en dan had ik gewoon betaald.
Misschien dat je nog wel iets kan uitweiden over het maandbedrag?

Dat is imho namelijk relevant voor het uitgangspunt of ze wel of niet een briefje kunnen sturen. Voor een 1 euro per maand hoster hakken postzegels hard in de marge. Dan is het veelal handiger (voor hun) om de kosten in 1e instantie op te laten lopen totdat het een relevant bedrag wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Over hoeveel geld hebben we het eigenlijk? Misschien ben ik scheel maar volgens mij is het nog niet voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safaci
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:53
Cartman! schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:18:
Over hoeveel geld hebben we het eigenlijk? Misschien ben ik scheel maar volgens mij is het nog niet voorbij gekomen.
40 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Dat zijn de incassokosten. TS heeft nergens vermeld wat het bedrag voor het product zelf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:57
TS er reageert niet meer. Denk dat zijn advocaat heeft gezegd betalen.

Krijg je ervan als je alleen betaling stopt en geen opzegging doet.

Daarom ook alles vastgeleggen/bevestigen zodat je later er eventueel mee om de oren kan slaan dat je het wel goed hebt geregeld.

[ Voor 4% gewijzigd door houtig op 25-07-2012 08:07 ]

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
Nog even een update.

Het gaat om een totaalbedrag van bijna €130,-.
Een andere werknemer van Inmeso, iemand die wel professioneel kan blijven, heeft de zaak nu opgenomen. Hij zou intern gaan overleggen en uiterlijk vandaag bij me terug komen. Vanmiddag dus meer nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:48
houtig schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 08:05:
TS er reageert niet meer. Denk dat zijn advocaat heeft gezegd betalen.

Krijg je ervan als je alleen betaling stopt en geen opzegging doet.

Daarom ook alles vastgeleggen/bevestigen zodat je later er eventueel mee om de oren kan slaan dat je het wel goed hebt geregeld.
assumptions are the mother of all fuckups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Inmeso heeft niets meer laten horen, wordt dus maandag op z'n vroegst..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen nieuws?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
Ik heb uiteindelijk nog eens mijn PayPal account nagekeken.
Het bleek dat ik een 'automatisch abbonnement' had afgesloten, dit betekend dus dat Inmeso voorwaarden opsteld voor hoeveel en wanneer er automatisch wordt afgeschreven.
De voorwaarden waren €28 voor het eerste jaar, ieder opvolgend jaar €17. Deze bedragen zijn allebei afgeschreven, het eerste jaar gaf geen probleem. Bij de tweede betaling (€17) werden er alsnog betaal herrineringen gestuurd, enkele dagen later werd mijn account bij Inmeso afgesloten. Ongeveer twee weken later heb ik de automatische betaling stop gezet, Inmeso leverde immers al geruime tijd geen dienst meer.
De fout ligt dus bij Inmeso, of ze hebben de voorwaarden op Paypal niet goed opgesteld, of ik heb wel genoeg betaald en hebben ze onterecht mijn account afgesloten.
Dit verhaal met bewijs bij Inmeso neergelegd, toen wilden ze opeens de incasso kosten op zich nemen terwijl een dag eerder dit absoluut niet mogelijk was. Ik heb gereageerd dat zij de fout in zijn gegaan en zelfs geen dienst heben geleverd terwijl ik wel betaald heb, ook dat ik bereid ben om het er verder zo bij te laten mits ze staken met mij lastig vallen (uiteraard wat netter geformuleerd). Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord, alleen nog een sta daard dreig mailtje van het incasso bureau maar die is meteen de pruklenbak ingegaan.

Excuus voor de slechte zinsopbouw/formulering/spelling, gaat toch wat moeilijker op een tablet..
Pagina: 1 2 Laatste