Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een E71 aangeschaft maar kwam al gauw een klein probleempje tegen. Nou niet echt klein want het is best irritant.

Wanneer ik op contacten druk krijg ik melding te zien: (geen contacten). Bij opties heb je dan SIM-contacten>>> SIM-telefoonboek. Als je erop drukt dan krijg je wel je contacten vanuit je sim te zien. Zodra je het verlaat en weer op contacten drukt krijg je weer de melding ''geen contacten''.

Ik wil ook niet mijn nummers van sim naar telefoon kopiëren maar gewoon dat de telefoon standaard de simkaart pak wanneer ik op contacten druk.

Zit daar een mogelijkheid in?

Mvg,

Fiko

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:09
Hoi Fiko0,

Dat is zeker mogelijk, volg de volgende stappen en het is opgelost:
Contacten > instellingen > Contacten weergeven > telefoongeheugen + SIM-geheugen.

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Verwijderd

Topicstarter
Reaper.JA2 schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 13:02:
Hoi Fiko0,

Dat is zeker mogelijk, volg de volgende stappen en het is opgelost:
Contacten > instellingen > Contacten weergeven > telefoongeheugen + SIM-geheugen.
Nee het lukt niet. Als ik naar instellingen ga via Contacten, dan krijg ik slechts de mogelijkheid om naamweergave te wijzen. Verder staat er geen andere instellingen bij..

Dus Contacten > Opties > Instellingen > Naamweergave. Verder dan dit heb ik niet. Heb de telefoon ook gereset maar nog steeds zelfde keuzes..