Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bug in autofit van de site icm autofit browser

Pagina: 1
Acties:

• pizzafried
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Hallo,

Sinds een tijdje bekijk ik tweakers.net op mijn galaxy tab 10.1 ...dit gaat prima echter wanneer ik de autofit functie van de browser aanzet heeft de pagina veel beweegruimte waar door het naar beneden scrollen niet er prettig werkt... het gebeurt met name op artikelpagina's met het nieuws.

De tab draait nog op honeycomb omdat de officiele ics nog niet beschikbaar is, anders was ik allang overgestapt op chrome in de hoop dat het probleem daar niet is. Het gaat overigens om de stock browserl

Het model is GT-P7510. Als er nog meer specifieke antwoorden nodig zijn zal ik ze vanavond beantwoorden.

[ Voor 9% gewijzigd door pizzafried op 20-07-2012 08:25 . Reden: typen op een tab moet je kunnen, niet enkel willen ]

• pizzafried
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Voor wie er nog op wilde reageren, again een topic van mijn kant zonder reacties, met als oplossing een upgrade.

Heb mijn tablet via odin geupgrade naar ICS en omdat de nederlandse uitrol nog even op zich liet wachten en ik toch een tweaker ben. Gebruik nu chrome waar het geweldig werkt!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Sorry, je topic is mij helemaal ontschoten :)

Support van onze website voor meerdere platformen staat hoog op mijn verlanglijstje, maar is erg lastig te realiseren vanwege de diversiteit. Ik wil nog een keer een projectje starten waar we dat eens goed gaan aanpakken