Draadloos internet in ene met hapering

Pagina: 1
Acties:

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Mijn vriendin kijkt vaak gtst terug via internet. Dit ging altijd zonder problemen, maar sinds 3 weken lijkt wel of ie steeds moet bufferen en blijft dus een paar seconde hangen. Heel irritant natuurlijk als een aflevering normaal 20 minuten duurt en nu hierdoor 40.

Ik heb een UPC verbinding van 50mb.Ik heb de standaard Thomson TWG870U modem van UPC.
Voorheen dus geen probleem hiermee.

Wat zou er aan de hand zijn en hoe kan ik dit oplossen?

Zou het helpen als ik er een router achter hang?

The "real" Champ will always be The Champ

Verwijderd

Wat u kan doen is eerst kijken welke snelheid er nu daadwerkelijk gehaald wordt via speedtest.net op dat draadloze netwerk.
Mocht dit snelheid echt laag zijn probeer channel van wireless te veranderen in iets anders en probeer het opnieuw.

Misschien heeft iemand een nieuw draadloos netwerk gemaakt die stoort met die van u.

• VodafoneZiggo
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

VodafoneZiggo

Bedrijfsaccount VodafoneZiggo Webcare
@The Champ

Kun je mij in een DM je postcode en huisnummer sturen? Dan zoek ik graag met je mee naar een juiste oplossing voor dit probleem.

VodafoneZiggo-webcare

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:06
Controleer ook eens als je de pc tijdelijk bedraad aansluit of het dan ook gebeurt.

Is het probleem dan niet aanwezig dan is het inderdaad een WiFi probleem.
Is het probleem er dan nog zou het een probleem met je sneheid kunnen zijn of mogelijk dat er iets op de pc actief is wat een vertraging geeft. Denk aan een antivirus programma / Firewall etc.

En wat schuurd.deur aangeeft. Probeer ook eens een andere kanaal voor WiFi.