Beste tweakers,
Sinds gisteren ben ik in het bezit van het volgende componenten;
AMD Phenom II X4 965
Corsair Vengeance 8192MB 1600 MHz
Western digital Caviar Blue 500GB
XFX AMD Radeon HD 6870 XXX
Motherboard:Asrock 870 EXTREME3 R2.0 ( Realtek audio )
Windows 7 64 bit Ultimate
Na de installatie werkt ook alles naar behoren, behalve het feit dat ik de microfoon van mijn headset niet werkende krijg.( geen USB headset )
Wat heb ik allemaal al geprobeerd en nagekeken?
1. De microfoon werkt ( heb het op een andere pc kunnen checken )
2. Hij is niet gemuted ( gekeken onder het kopje niveaus, tevens staat het volume op 100 )
Dit geld ook voor onder het kopje mixer
3. Alle drivers zijn up to date ( ook van de geluidskaart die op het moederbord zit )
4. Hij herkent de microfoon wel. Als ik het stekkertje verwijder verdwijnt het icoontje bij de opname apparaten. Doe ik het stekkertje weer terug komt het logo weer duidelijker in beeld.
5. Voor en achterkant werkt de microfoon niet ( geluid van beide kanten wel )
6. Hij staat als standaard microfoon aangevinkt
Het kan toch niet zo zijn dat ik een kabel verkeerd heb geplaatst? Anders zou het geluid van beide kanten ook niet kunnen werken lijkt mij.
Ik ben er nu al de hele avond naar aan het zoeken maar ik zou echt niet meer weten wat het probleem kan zijn. Is er iemand die hetzelfde probleem gehad heeft of iemand die een oplossing weet?
Alvast bedankt!
Sinds gisteren ben ik in het bezit van het volgende componenten;
AMD Phenom II X4 965
Corsair Vengeance 8192MB 1600 MHz
Western digital Caviar Blue 500GB
XFX AMD Radeon HD 6870 XXX
Motherboard:Asrock 870 EXTREME3 R2.0 ( Realtek audio )
Windows 7 64 bit Ultimate
Na de installatie werkt ook alles naar behoren, behalve het feit dat ik de microfoon van mijn headset niet werkende krijg.( geen USB headset )
Wat heb ik allemaal al geprobeerd en nagekeken?
1. De microfoon werkt ( heb het op een andere pc kunnen checken )
2. Hij is niet gemuted ( gekeken onder het kopje niveaus, tevens staat het volume op 100 )
Dit geld ook voor onder het kopje mixer
3. Alle drivers zijn up to date ( ook van de geluidskaart die op het moederbord zit )
4. Hij herkent de microfoon wel. Als ik het stekkertje verwijder verdwijnt het icoontje bij de opname apparaten. Doe ik het stekkertje weer terug komt het logo weer duidelijker in beeld.
5. Voor en achterkant werkt de microfoon niet ( geluid van beide kanten wel )
6. Hij staat als standaard microfoon aangevinkt
Het kan toch niet zo zijn dat ik een kabel verkeerd heb geplaatst? Anders zou het geluid van beide kanten ook niet kunnen werken lijkt mij.
Ik ben er nu al de hele avond naar aan het zoeken maar ik zou echt niet meer weten wat het probleem kan zijn. Is er iemand die hetzelfde probleem gehad heeft of iemand die een oplossing weet?
Alvast bedankt!