Toon posts:

iPhone crasht bij foto album laden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal!

Ik heb een probleem, dat ik eigenlijk al veel te lang heb laten liggen.
Inmiddels heb ik een nieuwe iPhone 4s die prima werkt.

Ik heb een iphone 3GS (jailbreak) die prima werkt, alleen heb ik een probleem met het foto album.
Als ik mijn foto album wil openen op mijn iphone, dan geeft hij aan ''Bibliotheek bijwerken''.
Wanneer de laadbalk bijna vol is, crasht mijn iPhone en start deze opnieuw op.
Ook wanneer ik mijn iPhone aan iTunes koppel (om zo de foto's er af te halen) crasht mijn iPhone ook.

Dit probleem is denk ik ontstaan nadat ik foto's van een andere iPhone 4s heb geaccepteerd.

Heeft iemand een oplossing hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Ik ben al lang tevreden als ik mijn foto's van mijn iPhone kan halen!

Ik heb wel eens gezocht naar software hiervoor, maar deze bleken niet effectief te werken.

Wie o wie kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-09 13:19
Kan je in iTunes niet instellen dat je je iPhone als HDD wil zien in deze computer? Dan stel je die in en dan stel je in dat je niet wil dat iTunes opent als je je iPhone aansluit. iTunes afluiten en iPhone opnieuw aansluiten. Als het goed is komt hij dan enkel in 'deze computer' te staan. Kan je er dan ook niet bij?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-10 07:02
Als je 3Gs is gejailbreakt kan je dmv SSH (iphonebrowser ed.) alle foto's er gewoon af halen :) waarschijnlijk zit er gewoon ergens een corrupted foto tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Wat Rupie aangeeft moet werken. Heb je het al werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is gelukt! Ik heb iphonebrowser gedownload en gebruikt. Heb het advies van Nilsepils opgevolgd haha. Het was denk ik een foto die voor de crash zorgde. Allemaal bedankt voor jullie hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-09 09:43
Verwijderd schreef op zondag 22 juli 2012 @ 18:20:
Het is gelukt! Ik heb iphonebrowser gedownload en gebruikt. Heb het advies van Nilsepils opgevolgd haha. Het was denk ik een foto die voor de crash zorgde. Allemaal bedankt voor jullie hulp!
Een foto die je met je iPhone maakt zorgt echt niet voor een crash.
(Verkeerde) apps uit cydia daarentegen wel.
Pagina: 1