Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Devver][profiel icon] verwijderen van 1 icon

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers-mods,

Een korte vraag: ik heb ooit een icon geupload maar gebruik nu een andere. Aangezien ik hou van de boel netjes houden wilde ik de oude verwijderen. Maar dit lukt niet. De error die ik terugkrijg van de site zegt dat het object niet gevonden kan worden. |:(

Het gaat om het volgende icon: Seriously___.jpg.

Waarom er underscores achterstaan weet ik niet, hij is ooit geupload als Seriously.... Misschien dat daar de fout zit (naam is te zien als je de afbeelding via je browser wilt downloaden).

Dus als er iemand zin heeft, graag even die verwijderen. Alle andere icons lukt mij wel om te verwijderen (even getest).

Groeten,

Revenga

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2012 23:12 . Reden: ... ]

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik heb het geprobeerd, maar met de melding
Een fout is opgetreden: File to be removed not found
komen we niet verder.

Ik denk dat een van de devvers daar even naar moet kijken.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Dan lijkt LD mij een mooiere plek voor dit topic ;)

Desktop | Server | Laptop

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Da's grappig; een filename met meerdere punten achter elkaar mag je wel uploaden maar vervolgens niet verwijderen :P (ws om dingen als ../../../filename te voorkomen) :P

Ik zal eens kijken of ik die check kan verbeteren :)

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:52

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
In de tussentijd heb ik je usericon maar richting /dev/null verplaatst

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Enorm bedankt allemaal! ;)

Succes met de fix. Ik heb zelf ook wel eens wat gescript en dit soort kleine dingen kunnen je echt hoofdpijn geven. :P

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11 17:59

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ach, dingen als ../../ moeten gewoon kunnen in een filename, netjes escapen en er is niets aan de hand. :+

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1