Vandaag mijn nieuwe MacBook Air 11" van Apple mogen ontvangen. Na een paar uurtjes kwam ik erachter dat de linker ctrl-toets niet helemaal indrukte, een hoekje van de toets veerde niet mee omlaag. Na iets beter kijken, kwamen we erachter dat er iets onder de toets rammelde. Een collega was handig genoeg om de laptop ondersteboven te houden, en een hoekje van de toets op te tillen, zodat het onderdeeltje eruit viel. De toets doet het verder prima.
Maar... Wat is het? Is het een stukje aluminium, een restje van het productieproces? Of is het iets wat iets vasthield, een soort van mini-potnageltje? Of is het een onderdeel van een elektrische verbinding op de printplaat, en doet nu een van de accu's het niet meer?
De MB doet het verder prima, voor zover ik kan zien, al heb ik al een vastloper gehad (scherm ging niet meer aan nadat het in slaapstand ging).

Hij is rechtstreeks bij Apple zelf besteld, dus ik heb niet zoveel zin in terugsturen en zo, kost weer tijd.
Hebben jullie een idee wat dit is? Moet ik me zorgen maken? Alvast bedankt.
Maar... Wat is het? Is het een stukje aluminium, een restje van het productieproces? Of is het iets wat iets vasthield, een soort van mini-potnageltje? Of is het een onderdeel van een elektrische verbinding op de printplaat, en doet nu een van de accu's het niet meer?
De MB doet het verder prima, voor zover ik kan zien, al heb ik al een vastloper gehad (scherm ging niet meer aan nadat het in slaapstand ging).

Hij is rechtstreeks bij Apple zelf besteld, dus ik heb niet zoveel zin in terugsturen en zo, kost weer tijd.
Hebben jullie een idee wat dit is? Moet ik me zorgen maken? Alvast bedankt.