Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Media Centertje maken

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

ik wil graag een media centertje bouwen van wat oude onderdeeltjes die ik heb liggen, het is hopelijk(maar ik denk t wel) snel genoeg voor een "simpe media centertje" en t is een lekker mini compact kastje dus dat zit geloof ik wel goed, in ieder geval qua ruimte in beslag name wel.

- Pentium4 2.0Ghz
- 1GB Ram
- 1TB harde schijfje
- VGA + mini jack sound output

Ik zou graag dus windows mce 2005(?) er op willen zetten, qua systeemeisen is mij dit en beetje de vraag. Als ik zo een DVD afspeel in t aparaat kan hij het makkelijk vloeiend draaien. stroom verbruik boeit me ook niet zoveel, hij staat toch enkel aan als ik m nodig heb.

nu de vragen.
- Kan ik t beste windows mce 2005 nemen? of zou een nieuwere versie ook kunnen? Of hebben mensen eventueel een zeer goeie vervanger? t gaat mij namelijk om SIMPEL functioneren, en MCE wijst zichzelf zodra het opstart, dat is precies wat ik wil, dan snapt mijn vriendin der ook nog wat van wanneer nodig ;)

- Zoja, hardware matig moet dit toch lukken, of niet? t hoeft niet turbo snel, als de films maar vloeiend lopen. t gaat om gewoon video_ts mappen, divx, xvid, mpeg, mp4, enz...
- Zoja, kan MCE ook VIDEO_TS mappen afspelen? en dan met name is belangrijk; ook met ondertiteling!

ik probeer me even te oriënteren, vandaar dit topic.

alvast bedankt voor reacties
gr wout

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Leuk, maar weinig Office gerelateerd ;)

Bovendien zijn er meer dan voldoende topics te vinden met een klein beetje zoekwerk waarmee je een aantal vragen al mee kan beantwoorden.

Deze gaat iig dicht, maar kijk eerst even waar je een topic plaatst de volgende keer :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.